Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.
Tack för snabba svar!
Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.
Tack för snabba svar!
Ingen aning om man kan det.
Men du borde ju kunna kontakta polisen om du stör dig på det, då kan du nog få reda på det.
Du kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall.
↗ till inläggetTjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.
Tack för snabba svar!
Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D
Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^
↗ till inläggetSamma här. :P↗ till inläggetTjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer.
Tack för snabba svar!
Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D
Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^
Fast nu vet jag vem det var, tråden kan låsas!
↗ till inläggetDu kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall.
Fast de spårar ju tidigare samtal. Telia erbjuder bakåtspårning för 600 kronor tror jag.
↗ till inläggetJaså, det finns också. Vet du om det bara är Telia som erbjuder det eller alla andra stora operatörer också?↗ till inläggetDu kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall.
Fast de spårar ju tidigare samtal. Telia erbjuder bakåtspårning för 600 kronor tror jag.
Inte en aning. Allt jag vet är att Telia kan spåra tidigare samtal, för en summa av 600 kronor.
Okej, jag tycker inte att det är värt det.
Jag vet nu vem det är som håller på och ringer, hoppas att dem ledsnar snart! :P
EPIC TRI-POST/-FAIL
Hehuhehu, skräm dom nu hoppas jag, kul att skraja ner busringare :)
↗ till inläggetHaha.EPIC TRI-POST/-FAIL
Hehuhehu, skräm dom nu hoppas jag, kul att skraja ner busringare :)
Mitt internet var segt så jag satt och dampade lite på "svara"-knappen.
Vem var det?
Din kompis eller vem?
↗ till inläggetMm, men han vet ännu inte att jag vet vem det är. :DVem var det?
Din kompis eller vem?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in