↗ till inläggeterkänn att forumet känns tomt utan wasd
Nej, det känns inte som det.
Dock så känns det konstigt då flera av de i utredningen brukar vara inloggad varje dag men inte nu.
↗ till inläggeterkänn att forumet känns tomt utan wasd
Nej, det känns inte som det.
Dock så känns det konstigt då flera av de i utredningen brukar vara inloggad varje dag men inte nu.
↗ till inläggetWTFDet handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget
Vad har du fått det ifrån? Om det stämmer så går det ju knappast framåt för "admin & co".
Nej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet".
↗ till inläggetNej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet".
Antagligen snarare an eliminerings-process.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, WASD och Dave37 är kvar för att admin inte har en blekaste aning om vilka det är och därför kör han "gissnings spelet".
Antagligen snarare an eliminerings-process.
Roligt att alla verkar veta så mycket om det men ändå ställer massa frågor.
↗ till inläggetInte bara WASD. Även andra aktiva medlemmar som ofta är inloggade.erkänn att forumet känns tomt utan wasd
↗ till inläggetVad anser du att folk har tjafsat("bråkat") om de senaste sidorna då? Det har med att folk blev tillfälligt avstängda och att WASD och Dave fortfarande är det. Jag har inte sätt tjafs om något annat.↗ till inläggetWTFDet handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget
Vad har du fått det ifrån? Om det stämmer så går det ju knappast framåt för "admin & co".
↗ till inläggetJapp.erkänn att forumet känns tomt utan wasd
↗ till inläggetVad anser du att folk har tjafsat("bråkat") om de senaste sidorna då? Det har med att folk blev tillfälligt avstängda och att WASD och Dave fortfarande är det. Jag har inte sätt tjafs om något annat.↗ till inläggetDet handlar nog om att WASD och Dave37 är huvudmisstänkta för dataintrånget
WTF
Jomen du sade att de är huvudmisstänkta. Det är inte samma sak som fortfarande avstängda.
Okej förlåt för att jag sade det på fel sätt så att du tog illa upp.
Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
↗ till inläggetHar någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
Nej 90Live, men det förstår man om man läser lite mellan raderna..
Jag saknar WASD och Dave37, hoppas att de kommer tillbaks.
↗ till inläggetzitroz sade det, därav om.↗ till inläggetHar någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?Jag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
↗ till inläggetzitroz sade det, därav om.↗ till inläggetJag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?
Senast jag kollade så var inte zitroz moderator.
Känns lite tomt utan Dave och Wasd :(
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
Har någon moderator ens sagt att dom tror för fullast allvar att Dave37 har gjort något?
zitroz sade det, därav om.
INGET BAJS BECK
:_
Läs ordentligt vad jag skrev. zitroz hävdade att moderatorerna misstänkte Dave37, därav "...synd om moderatorerna om de..."
↗ till inlägget↗ till inläggetJag tog inte illa upp, jag tycker mest synd om moderatorerna om de fortfarande på fullaste allvar tror att Dave37 har gjort något.
zitroz sade det, därav om.
+1