💬
Logga in
Fuska.se

Speldator

27 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

http://www.alienware.com/

All for your need

18 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

http://www.alienware.com/

All for your need

perrfekt, bara att dem är minst 10k i överpris
19 Aug 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Exakt, alienware är inte alls prisvärt!

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. Jag skrev " räcker 4 gig? " jag har det på laptopen och det är no shit suger...

2. Att jag tänker bygga ihop dator delar ifrån Inet.

3. Funderar på en Amd X6. Är dom bra?

4. Tror jag vill ha Ssd för jag vill ej ha en seg hårddisk nu och sen bygga om datorn om något år och fixa ssd för jag vill bara hellst bygga ihop den en gång.

5. Skulle vilja ha ett ganska snyggt chassie med neon också.

6. 4 eller 6 gb ram då?

7. Tänker aldrig mer ha en laptop.

8. Vill också ha rätt bra kylning. Ej för extra dyrt. Den får låta men inte så man blir irriterad.

9. Jag skulle vilja filma in med fraps också. Det går ej nu. Går ej att spela Cs 1.6 med fraps.

10. Kollade på Kalpiteq (kan ej stava xd) att ha två stycken 460, är det bättre? Eller ska jag typ ha ett 5870 eller nånting istället? Eller bara ett 480?

11. Ej över 10k!

5. om jag vet rätt så finns det nog inget chassi med neon. för man sätter inte in ett rör med gas i ett chassi

Herre gud. Innan någon annan säger det, Neon är ett rör med neongas i. Och jo, man sätter in ett rör med gas i chassit. Man kan använda neon(rött) eller argon(blått) men man kan blanda det med till exempel krypton för att få andra färger. Nu vet jag inte hur dom annars skulle få in belysning i chassit, men rätta mig om jag har fel.

Min as gamla dator (som nu är paj) satt det lila neon i. Och den var mycket snyggare än de andra vanliga chassin.

Nivå 3 · Lärling

Skit i neon, det är insidan som räknas. :P

↗ till inlägget

Skit i neon, det är insidan som räknas. :P

Ok ;)

Ska vänta lite bara och samla ihop lite till värstigen x)

20 Aug 2010
↗ till inlägget

Exakt, alienware är inte alls prisvärt!

Nej, såklart att det inte är men man köper dem i så fall för att de är så snygga ju.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in