Ska jag ladda ner rsbot?
Vad Tycker Ni?
Vill du bli bannad, visst.
haha, tänkte väl att någon skulle skriva: Vill du bli bannad, visst.
Ska man botta så ska man göra det ordentligt, inte med någon billig skit-bot.
Betala för RiD istället.
↗ till inläggetBannad? Skitsnack.Vill du bli bannad, visst.
Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad.
↗ till inläggethur bottade du?↗ till inläggetBannad? Skitsnack.Vill du bli bannad, visst.
Till trådskaparen -> Om du känner för att botta, gör det. Själv har man en pure gubbe som är 100% bottad.
↗ till inläggethur bottade du?↗ till inläggetVill du bli bannad, visst.
Bannad? Skitsnack.
PowerBot.org , före detta RSBot
30% av min "legit" main har botat.. inget problem här. Tänke börja igen när jag får min PS3 att fungera så jag kan göra något annat under tiden.
↗ till inlägget+1↗ till inläggetBannad? Skitsnack.Vill du bli bannad, visst.
Vet man vad man gör så är det inga problem.
Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
↗ till inläggetHar bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
Vad händer då :o?
↗ till inläggetDin dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o↗ till inläggetHar bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
↗ till inläggetDin dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o↗ till inläggetHar bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
Okej.. <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetHar bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o
Okej.. <_<
Något i den stilen ja. Du kommer ju inte märka när du sover under natten.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara.
Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o
Okej.. <_<
Något i den stilen ja. Du kommer ju inte märka när du sover under natten.
Jag trodde han skämtade?!
Hur kommer det sej att datorn exploderar och det kommer giftgas ur fläkten :blink:
Moderkortet överhettas.
Jaha.
Men.. om man stänger av datorn?
↗ till inläggetMen du fattar la att dom driver med dig?Jaha.
Suck, dra på RSBot och fuska på.
↗ till inlägget↗ till inläggetMen du fattar la att dom driver med dig?Jaha.
Suck, dra på RSBot och fuska på.
Tänkte väl det ^^
Man kan visst botta under natten
Men det är bästa att bota medans man är vi datorn så man kan kålla lite då och då