Glott på filmen "Shooter". Nu blir det sova, vakna vid 6-7, sedan skola till 13.35.
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
Idag har jag inte gjort någonting. Klockan 09:00 ska jag gå upp sedan ska jag till banken och snacka affärer, efter det så ska jag köra bil till ett köpcentrum och handla skor och lite annan skit. Frågan är bara om jag lär palla det....
↗ till inläggetSkulle säga att det är en finne under ögonlocket typ.
^this. Men det var en ganska stor en :(
Idag blire skola till halv fem! Kommer vara hemma runt kvart i sex haha.
kört min syrra till skolan.
↗ till inläggetHur går din GTI? :student:kört min syrra till skolan.
↗ till inläggetGår grymt najs bara att det är några skitungar som snor mina ventilhattar.↗ till inläggetHur går din GTI? :student:kört min syrra till skolan.
↗ till inläggetGår grymt najs bara att det är några skitungar som snor mina ventilhattar.
Skaffa vanliga svarta istället =D Ser supersnyggt ut.
Började första lektionen 9, slutade lektionen 9:20. Sen hade jag ca 2 timmars rast, sen matte i 40 min sen slutade jag :P
Var på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1
Skola.
Vart i skolan, kom hem nu :)
Varit på läger med klassen från igår till kl. 9 nu på morgonen
Sedan ska vi vara lediga resten av dagen
↗ till inläggetFått en vagel bakom ögat. Jävlar va kul :(
sånt är jobbigt
jag fick en sån engång när jag var på handbolls-cup
alla kolla på mig för dom trodde att jag hade varit med i ett slagsmål, för ögat var som en blåtira
känner medlidande :(
↗ till inläggetVar på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1
Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :)
Andra dagen i gymnasiet, första ring vettu.
5 tjejer, 7 killar. hehehe.
Samt så är lärarN^ en skön snubbe.
Minen på allas ansikte när jag sa att jag va 93a va ju ändå lite klockren.
↗ till inläggetSkägget? ;)Andra dagen i gymnasiet, första ring vettu.
5 tjejer, 7 killar. hehehe.
Samt så är lärarN^ en skön snubbe.
Minen på allas ansikte när jag sa att jag va 93a va ju ändå lite klockren.
Var på skolan vid 11:00-11:30 och hade möte med mentor, ledig efter det ;)
Ska ut snart och köra moppe.
↗ till inläggetTighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPP↗ till inläggetVar på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1
Var i skolan lite snabbt idag och lämnade lite skit bara. Såg massa nu 1or. hihi dem är så små och söta. ska stalka sönder :)
Andra dan i skolan, 2 hemläxor. great ;I
Skolan antar jag.
↗ till inläggetTighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPP↗ till inläggetVar på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1
2 läxor? Jag har 4 :]
↗ till inlägget↗ till inläggetVar på nå upprop, träffade inte ens nya ettorna, eller dom stod utanför och jama efter skjuts hem. ska på gym1 nu och bli biff1
Tighta ettor tar den i tvåan! ;PPpPPppPP
2 läxor? Jag har 4 :]
Aha,jag har sjuttio elva,slå det.