Hej. Jag har ett par 48 timmars koder jag tänkte pröva med min kompis. Hans live har gått ut. Han prövade en ganska ny 48 timmars kod men den fungerade inte. Jag har letat vart det står på live koden (48) vart end date är, asså slut datumet. Men jag kan inte hitta det. Vart finns det? xd
Hur Ser Man När En Live Kod Slutar Fungera (end Date)
juniorjesper
Touchmagic
Nivå 4 · Lärling
det finns inte, man kan aktivera den när som helst.
Satisfaction
Nivå 7 · Fuskare
Isåfall är de så på dem nya koderna, för tidigare har jag för mig att dem hade ett utlöpningsdatum.
DubbelD
Nivå 2 · Novis
Annars loggar du bara in på ditt konto på xbox's hemsida och sedan under kontouppgifter eller nåt sådant, där står utgångsdatumet för ditt live.
Touchmagic
Nivå 4 · Lärling
↗ till inläggetdet är inte sånt han vill veta, han vill veta om det finns ett utgångsdatum på 48h live koderna för när de avaktiveras.Annars loggar du bara in på ditt konto på xbox's hemsida och sedan under kontouppgifter eller nåt sådant, där står utgångsdatumet för ditt live.
juniorjesper
Jag gav en kod till min granne en 48 timmars, den funkade inte för mig men för han fungerade den? Hur och varför?? ;O
360Xbox
Nivå 13 · Mästerfuskare
48 timmars koder funkar bara när man gör en ny Live Profil och får skriva in en kod direkt i början, det funkar inte för Live användare som har Live redan.