TJena tjena, Tips på hur man kan sammla ihop 10k snabbt?.
Just nu har jag 2k.
TJena tjena, Tips på hur man kan sammla ihop 10k snabbt?.
Just nu har jag 2k.
Sälj jultidningar för alla förlag så tjänar du en kosing.
Sälj lastpallar till företag, ligger utspridda överallt, ~100 kr styck.
Dock så räknas det som stöld, jag antar att du inte vill sno något.
Helst inte :o
panta burkar?
Det går inte snabbt attt panta burkar dumbass. Vi pratar om 10k här -.- -_-
Hur gammal är du? :ph34r:
↗ till inläggetHar stått runt 20st en bit bort från mig i cirka 5 år, antar att ingen vill ha dem om de står där. :)Dock så räknas det som stöld, jag antar att du inte vill sno något.
Satsa på pollar.
↗ till inläggetVad för företag?Sälj lastpallar till företag, ligger utspridda överallt, ~100 kr styck.
↗ till inläggetIngen aning, antar bygg företag samt företag som skickar ut stora mängder mat till butiker, har aldrig gjort detta...↗ till inläggetVad för företag?Sälj lastpallar till företag, ligger utspridda överallt, ~100 kr styck.
Hur gammal är du? Och vad räknar du som snabbt? Kan det ta någon månad eller bara på några veckor?
5 månader.
Hur gammal är du? Är du typ 15+ så kan du döma hockey. Du tjänar mycket på det.
↗ till inläggetDem är nog säkerligen inte godkända, det finns en hel del krav att uppfylla hos en pall. En liten skråma kan göra den ICKE- GODKÄND.↗ till inläggetHar stått runt 20st en bit bort från mig i cirka 5 år, antar att ingen vill ha dem om de står där. :)Dock så räknas det som stöld, jag antar att du inte vill sno något.
-----------------------------
OnT: Det finns inte så mycket att tjäna pengar på som 15 åring, jag själv försökte hitta alla sett men det närmaste man kom fram till var att ha kontakter. Du kan ställa upp i huset, du kanske har någon släkting som äger ett café kanske som du kan hjälpa till med.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in