Är ni kära???
Kärlek
Ja. Har varit det sedan ca 4 månader. :)
Lite halft jao.
Ja, tyvärr.
↗ till inläggetVadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant.Ja, tyvärr.
Visst är det underbart att vara kär, men det är inte lika kul när man märker att man inte duger.
↗ till inläggetAh, jag känner igen känslan från förut. Inte kul..Visst är det underbart att vara kär, men det är inte lika kul när man märker att man inte duger.
Just så.
lite helt, halvt, upp och ner för lite allt möjligt brukar jag känna kärlek.
↗ till inläggetÄr ni kära???
ja men samla allt i en plastpåse för det är inget att haa.
↗ till inläggetVadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant.Ja, tyvärr.
så är det inte
Väldigt många verkar vara kära!
↗ till inläggetHaha.↗ till inläggetja men samla allt i en plastpåse för det är inget att haa.Är ni kära???
Har flickvän sen 1 månad tillbaka, så kär allt, mja.
↗ till inläggetså är det inte↗ till inläggetJa, tyvärr.
Vadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant.
Jag tycker det. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, tyvärr.
Vadådå? Att vara kär "på riktigt" måste vara det mest underbara som finns. Om nu den andra personen tycker likadant.
så är det inte
Jag tycker det. :)
var en aning borta när jag skrev det igår. Men sure, det är en skön känsla om den andra personen tycker likadant som jag gör. Annars så brukar det suga att ha känslor för någon.
Det som suger mest är när man inte vet vad den andra känner.
↗ till inläggetJa. För någon månad sedan kände jag så, jag visste inte vad jag skulle göra. Men det brukar bli bättre om man bara berättar för den andra hur man känner. Iaf om man får svaret man vill. ;)Det som suger mest är när man inte vet vad den andra känner.
När man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt.
Sedan spenderar man veckor på att undra om man är en idiot eller inte.
↗ till inläggetVar vi samma kille för typ ett halvår sen?När man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt.
Måhända serru.
Min skit började ungefär för ett halvår sedan så..(och jag har den fortfarande kvar).
↗ till inläggetwordNär man väl sagt det, men man får inte ett konkret svar, och hon fortsätter som om inget hade hänt.