Förresten vet någon var man kan få tag i filmen 21 och The social Network på internet?
Vilken Film Såg Du Senast?
↗ till inläggetFinns överallt på http://www.bruceongames.com/wp-content/uploads/2008/02/pirate.jpg sidor!Förresten vet någon var man kan få tag i filmen 21 och The social Network på internet?
Sist såg jag A Nightmare on Elms Street, mysig skräckare!
A-Team, Robin Hood samt Pineapple Express som jag var så sugen på att kolla om igen :D.
Men det vägrar ladda, vad ska jag göra då?
Paranormal Activity 2, på bio. Gillade den verkligen. Tycker dock att slutet på 1:an är mycket läskigare. :) Men det är jätte roligt när de bygger upp stämningen och så boom skriker hela bio salongen till. :D Lite seg i början dock.
the other guys.
var väl ok. inget speciellt.
Gold, en film ifrån 1974, med Roger Moore som spelade James Bond i några filmer.
Filmen handlar om en gruva, där de letar guld. Cheferna för gruvverksamheten bestämmer sig för att "råka" översvämma gruvan så att värdet på guld skjuter i höjden. Rod(Roger Moore) lyckas precis hindra en full översvämning. Jag ger den 4 / 5.
Oldboy, en sydkoreansk film såg jag också. Tyckte att den var ganska ok. Lite för mycket våld.
Inception för andra gången. Mycket bra film.
↗ till inläggetHåller med. Var tvungen att se den 2 gånger för att första gången så var jag väldigt skitnödig runt 70% av filmen så allt det där är försvann i stress.Inception för andra gången. Mycket bra film.
Collateral. Tom Cruise är rätt ball i grått hår.
Såg just Jonah Hex på Voddler.
Predators
Rätt fet.
Tekken 2010 :)
the princess bride.
mycket bra film!
Day After Tomorrow i skolan.
Tekken
The Social Network
Due Date
Bat 21.
Beck - Levande Begravd