↗ till inläggetsåg 1an också, det var längesen! missade dock att 2an gick, bull.Men in Black I, går tvåan nu på TV4+.
istället såg jag den första Die Hard-rullen, som jag fått av en kompis i veckan. SKITFET.
↗ till inläggetsåg 1an också, det var längesen! missade dock att 2an gick, bull.Men in Black I, går tvåan nu på TV4+.
istället såg jag den första Die Hard-rullen, som jag fått av en kompis i veckan. SKITFET.
Napoleon Dynamite.
Due date, robert downey jr är bra som alltid
Second Chance med Nicolas Cage i huvudrollen. Bra film, men har man sett en kärleks-drama-rulle har man sett de flesta, tyvärr.
SAW 3D
Zombieland för 6:e gången. Awsoemo!!!!11
↗ till inläggetZombieland för 6:e gången. Awsoemo!!!!11
Wichita är het! ;| Awesoemo movie BTW!!!!11
naken.
Robin Hood
↗ till inlägget
Maybe for you, but not for me, it was awsome. :D
The Sorcerer's Apprentice - Rätt okej film. Märker lätt att det är disney som har gjort den. 6.5/10
Edge Of Darkness - Såg den först på förhandsvisningen för länge sedan. Kommer inte ihåg när. Köpte den igår igen och tyckte den var lika bra då! 8.5/10
The Prestige, sjukt bra film och väldigt intressant. Rekommenderar den starkt!
5 centimeters per second
Tjenare Kungen!
Jackass 3D
Rocky 1 och 4.... fråga inte varför. Men dom är oerhört överskattade. Rätt kassa faktiskt. Satt bara och blev arg på att dom inte kunde boxas på riktigt ála; Men Stallone, upp med händerna fan! Du kan inte ta emot slag med ansiktet! Jävla clown.
Såg HarryPotter på bio i förrgår. Den var jättebra, fast ibland var den lite skum, som när Harry och Hermione börjar dansa i tältet. Fast det var ganska kul...
Nya Harry Potter, mycket besviken. Sämsta HP-filmen och inte bra som film i största allmänhet
Draktränaren XD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in