Ska du eller har du köpt Black ops?
Det känns som om ingen här har köpt det än ;)
Ska du eller har du köpt Black ops?
Det känns som om ingen här har köpt det än ;)
Jag förbeställde det och fick hem det idag. Måste faktiskt säga att det var en besvikelse.
fick det idag av morsan
Love my mother
Ska kanske köpa det, men vill höra vad andra tycker om det först. Är det värt det?
Nej jag har det inte, jag ska heller inte köpa det.
Kommer att önska mig det i present tills jag får det.
Jag har köpt det.... Måste säga att grafiken var ett minus! Annars var det ett superspel :P
↗ till inläggetVärt pengarna? :)Jag har köpt det.... Måste säga att grafiken var ett minus! Annars var det ett superspel :P
Ja, för mig var det värt pengarna... Kostade bara 349:- på Media Markt :lol:
Okej, blir nog att köpa det. Ska bara höra vad några polare i skolan tycker om det först. :P
PC versionen är buggig, ska ju dock komma en patch imorgon.
↗ till inläggetTack gode gud för det, MP gick ju knappt att spela.PC versionen är buggig, ska ju dock komma en patch imorgon.
Ja COD blackops var en besvikelse... men H-Reach var bra.
↗ till inläggetVem bryr sig om halo?Ja COD blackops var en besvikelse... men H-Reach var bra.
↗ till inlägget↗ till inläggetVem bryr sig om halo?Ja COD blackops var en besvikelse... men H-Reach var bra.
Jag och ett antal fler.
Det var ju inte ens snyggt gjort enligt mig, av alla att jämföra mellan Black Ops, Medal of Honor och Bad Company 2 så tror jag Treyarch aldrig får producera något mer inom COD serien.
På vilket sätt var det ett besvikelse,vad är det för fel?
Och vissa tycker att multiplayern är fet! (ett litet hint, jag!)
Fick det idag, beställde det i Måndags. Det är så mycket bättre än Mw2, Multiplayern är epic som fan!
Jag kunde verkligen inte motstå frestelsen...
Hoppas att det kommer imorgon.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in