↗ till inlägget"In part 2 we are starting making the trap..."ny Video :)
[HD]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
OnT: startat en ny save fil nu eftersom min gamla är försvunnen
↗ till inlägget"In part 2 we are starting making the trap..."ny Video :)
[HD]
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
OnT: startat en ny save fil nu eftersom min gamla är försvunnen
↗ till inläggetJa han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.↗ till inläggetVänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko:ny Video :)
Och det kommer en PART 2 också.
OnT: Kör det där i "Fast-speed" så allt får plats i samma video.
↗ till inläggetJa han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.↗ till inläggetny Video :)
Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko:
Hur gör man det vill veta före jag lägger ut part 2 och 3 så att det bara ska bli en part 2
↗ till inläggetJa han visar hur du får tag i saker FÖR att sedan göra en fälla av det.↗ till inläggetny Video :)
Vänta... Filmen ska väl handla om att göra en TNT-fälla? Varför går du runt och samlar saker, du gjorde ju inte ens någon fälla! :wacko:
Enligt mig laggar det. Och ja det hade varit bra om det varit upspeedat
Finns den funktionen i visa program, vilket program använder du?
Jag använder Windows live Movie maker 2011
men den hoppar över frames när den speedar upp
Visa vad man behöver och visa sedan hur man gör fällan, hur man får tag i sakerna får väl folk som inte vet ta reda på själva.
↗ till inläggetJag använder Windows live Movie maker 2011
men den hoppar över frames när den speedar upp
Hm då vet jag icke, annars kan du göra som Jolt skrev.
↗ till inläggetVisa vad man behöver och visa sedan hur man gör fällan, hur man får tag i sakerna får väl folk som inte vet ta reda på själva.
Hittat 12 diamods ikväll, börjar bli lite trött på dem :PppppPpPpPpppppPPPPppPP
Startade en ny värld och gick några meter och hittade en mobspawner full med en massa roliga saker B)
[1080 p]
[HD]
↗ till inläggetInget lagg.
[1080 p]
[HD]
Snabbare video (x2)?
Testade själv, lyckades göra något liknade.
Just nu letar jag diamanter, ett helvete.
Just nu har jag två Minecraft världar, en där jag kör seriöst och en där jag använder på INVedit
På den oseriösa ska jag bara bygga coola grejer. :>
↗ till inläggetMåste vara den mest värdelösa dynamit-fällan jag har sett.
[1080 p]
[HD]
Jag tyckte det var en bra film KeeperofMee.
↗ till inläggetJag håller med. Det är ju bara att göra 1 TNT & 1 Pressure plate av antingen trä eller sten. Sedan så när något/någon går på den så blire. "BOOOM".. Profit.↗ till inläggetMåste vara den mest värdelösa dynamit-fällan jag har sett.
[1080 p]
[HD]
Du måste vara bättre förberedd. Liksom lite drygt att vänta när du ska hämta fler spadar =/
↗ till inläggetMm, eller så kan du ju i alla fall klippa bort det.Du måste vara bättre förberedd. Liksom lite drygt att vänta när du ska hämta fler spadar =/
Nån som har nåt tips om nåt roligt jag kan bygga? :D
↗ till inläggetNån som har nåt tips om nåt roligt jag kan bygga? :D
Uppochnedvänd pyramid
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in