Vad heter ni i Steam?
Heter 1xon1
Vad heter ni i Steam?
Heter 1xon1
[sWE][Furry]KawaiiNeko
Spelar TF2 och DiRT 2 mest.
Ok, ska köpa Counter Strike Source så kommer nog spela mer på det, just nu spelar jag mest Alien swarm.
FreakyStyley, eller det är mitt gamertag. Spelar mest Black Ops på steam nu.
9608anvi :P
Har 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
Du är den största nörden jag har sett..
Du har spelat Counter Strike Source över 80+ timmar.
↗ till inläggetdet är inte mycket, min kusin köpte css för ~2månader sen och han är över 200timmar↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
Omg..
ONT: Adda mig ^^.
↗ till inläggetdet är inte mycket, min kusin köpte css för ~2månader sen och han är över 200timmar↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
Det är inte mycket, jag spelar wow ~60+ timmar per skolvecka, det blir 480 timmar på två månader.
↗ till inläggethaha wtf↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
400+ timmar på Team Fortress 2, 300 på Garry's Mod, 350 på MW2, 100 på CSS och det är bara ett par av mina spel. Seriöst, känner flera som har över 3K timmar, det är fortfarande inte OMFG-mycket.
40200 =D
Måste kolla upp mitt steam-add, det var så länge sedan jag gjorde profilen.
EDIT: Lol, mitt steam-add var: 1447joel1447. xD Spelar typ bara Cs.
↗ till inläggethaha wtf↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
400+ timmar på Team Fortress 2, 300 på Garry's Mod, 350 på MW2, 100 på CSS och det är bara ett par av mina spel. Seriöst, känner flera som har över 3K timmar, det är fortfarande inte OMFG-mycket.
:blink::o
↗ till inläggetFel spel ;)↗ till inläggetHar 5 Steam-account. Detta är det mest aktivaste då: STEAM-PROFIL
Spelar inte så mycket, lägger ner mer tid på att banna fuskare etc...
↗ till inläggetDU SKULLE JU SPELA DIRT 2 MED MIG! D:*valfri text*
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in