Vad använder du för Perks?
Vad Använder Du För Perks?
Vilket spel?
I B/O blir det oftast: Ghost/Scavenger, Sleight of Hand, Marathon/Ninja.
MW2/BO, Vilket som helst, bara om du skriver t.e.x:
Mw2: blablabla (Perksen du använder)
BO: blablabla (Perksen du använder)
Black Ops:
Ghost
Sleight of Hand
Marathon
BO: Med AK47u Extanded Mags (som jag nästan bara använder.) kör jag med Hardline, Steady Aim och Marathon.
Min class är ak74u med extended mags + grip, har marathan, lightweight och bling/warlord. Fatta som det äger :D
Har inte köpt Black Ops än men på MW2 kör jag oftast Intervention med Sleight of Hand, Stopping Power och Steady Aim. Om inte det så kör jag ett random assault rifle (försöker få 500 kills med alla, bara 4 kvar) med Marathon, Stopping Power och Ninja,
1: Hardline, Scavenger, Ghost och Lightweight
2: Sleight of Hand
3: Marathon
Black Ops:
Scavenger
Warlord
Ninja/Hacker
För tillfället använder jag
Lightweight
Warlord
Marathon
Ska försöka hitta ett bättre klass om jag ska prestiga :P
Mw2:
Oftast kör jag med Sleight of Hand Pro, Stopping Power Pro och Steady Aim Pro.
Går det bra med WaW? :(
Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på?
Det låter ju helfel med perks i cod.
↗ till inläggethar du aldrig spelat multiplayer på CoD? :o alla CoD sedan CoD4 har perks att välja mellan i olika classer man gör i multiplayer.Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på?
↗ till inläggetPå så vis.↗ till inläggethar du aldrig spelat multiplayer på CoD? :o alla CoD sedan CoD4 har perks att välja mellan i olika classer man gör i multiplayer.Är det något multiplayerläge som använder perks eller är det alltid på?
Nepp, har bara kört multiplayer i CoD 2...
Just nu använder jag i Black Ops:
Flak Jacket
Warlord
Tactical Mask
↗ till inläggetJust nu använder jag i Black Ops:
Flak Jacket
Warlord
Tactical Mask
Vet du vad Tactical Mask Pro gör?
Mw2:
Sniper: Sleight of hand pro, stopping power pro, ninja pro.
Assault: Maraton, stopping power pro, ninja pro.
Har inte köpt black ops än så det kommer sen!
Eftersom att jag levlar prestige så lägger jag inte ner tid på att fixa pro till perks.
Sedan vilka perks jag använder varierar ju stort. Vissa perks är utmärkta till sniper fast sämre till favoriten commando.
Favoriterna är Ghost Pro, Hardened Pro( godis till commando :rolleyes: ) och Tactical Mask Pro.
Det som gör Tactical Mask intressant är ju att den är totalt värdelös tills man har Tactical Mask Pro. :D