💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Försovit Dig?

31 svar · startad

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

Som titeln säger, har du försovit dig nån gång?

Jag hade aldrig gjort det, till denna termin. Har gjort det 2ggr, båda gångerna var onsdagar.

Missade halva dagen båda gångerna.

Nivå 3 · Lärling

Jag har försovit mig flera gånger.

Nivå 5 · Fuskare

Det har väll alla?

Två gånger så var det en längre stund. Första gången så gick jag typ i fyran och hela familjen försov sig. Andra gången så trodde jag att klockan var 7:30 och inte 9:30 :P

Nivå 5 · Fuskare

Försover mig flera gånger i veckan.

Fast det är lätt värt det.

:zzz:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Bara en gång som det har varit länge, typ 2 timmar. Annars har det varit en del "10-minuters försovningar". :P

Nivå 7 · Fuskare

Faktiskt inte.

Nivå 4 · Lärling

Av någon anledning vaknar jag samma tid varje morgon utan väckarklocka eller något, så nää.

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja.

13 Dec 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja,men alla gång var min lärare försenad. :D

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Näpp, har aldrig försovit mig riktigt, mer att jag kommer en-fem minuter försent...

Nivå 0 · Nykomling

Never. ;__;

Nivå 3 · Lärling

Många gånger men mest så att jag bara kommit 5-10 minuter sent, det längsta är 3 timmar.

Nivå 2 · Novis

Händer väl nångång per vecka och det brukar vara nån timme, konstigt nog händer det oftast på torsdagar :P

Nivå 3 · Lärling

I princip varje dag .__.

DAMN YOU SNOOZE BUTTON!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Man råkar ju ta på snoozen lite för mycket ibland, men jag kommer inte så värst försent.

Senaste gången jag försov mig riktigt var i 6an, var väl en 2-3 timmar, sista dagen.

Nivå 6 · Fuskare

Haha, kommer ihåg en gång i sjuan när jag vaknade med ett ryck och kollade på klockan.

Visarna stod på fyra och åtta, och eftersom jag var svintrött och började klockan åtta så

trodde jag att klockan var tjugo över åtta och att jag var försenad.

Så jag duschade, klädde på mig och käkade frukost. När jag hade tagit på mig ytterkläder

och precis skulle gå ut kastade jag en blick på klockan och såg att den var fyra.

Jippi.. <_<

14 Dec 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Av någon anledning vaknar jag samma tid varje morgon utan väckarklocka eller något, så nää.

Samma här :)
15 Dec 2010
Nivå 4 · Lärling

Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.

18 Dec 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har aldrig försovit mig någonsin, det är rena och skära klantskallar som är lata och går och lägger sig alldeles för sent som försover sig.

Nej? Går och lägger mig mellan 21.00 och 21.30 på vardagar, så lägger mig inte sent och försover mig ganska ofta.
19 Dec 2010
Nivå 6 · Fuskare

Försover mig ofta jag. Ofta kan jag sova igenom 1 timmas alarm ringning på mobilen med 3min snooze. Alla försover sig väll?... :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in