Tjenare, förlåt för att jag blev försenad med att starta serverarna. Nu har jag startat dem iaf.
IP finns på förstasidan!
(87.96.182.55:27015 och 87.96.182.55:27016)
MVH Ceto :)
EDIT: Böt ip till 55 på slutet.
Tjenare, förlåt för att jag blev försenad med att starta serverarna. Nu har jag startat dem iaf.
IP finns på förstasidan!
(87.96.182.55:27015 och 87.96.182.55:27016)
MVH Ceto :)
EDIT: Böt ip till 55 på slutet.
Tjenare tänkte fråga er en sak.
Finns det något jag kan lägga till för att fler spelare ska komma in och spela?
Vad tycker ni jag borde göra?
Hur ska jag göra det?
Jag ska joina sen när jag har fått css :)
↗ till inläggetFinns en del att göra, skriv på Steam när du har tid. Har ett par idéer som kan hjälpa dig på vägen!Tjenare tänkte fråga er en sak.
Finns det något jag kan lägga till för att fler spelare ska komma in och spela?
Vad tycker ni jag borde göra?
Hur ska jag göra det?
Okej ZnK, men nu är det så att jag inte kan sitta vid datorn, eller jag kan direkt säga att jag fortfarande inte får sitta vid datorn. Men vi kan höras efter julafton eller nyårsafton. Jag kommer nog att få spela då.
Men annars så kan du komma in på Steam nu i helgen eller något? För jag ska dra till min farsa, där kan jag sitta vid datorn.
Vi höres.
MVH Ceto.
↗ till inläggetJag ska joina sen när jag har fått css :)
Det är inte CSS, det är Counter-Strike 1.6
Är nog inne i helgen, men har också fullt upp i jul.
@Ceto
Lite off topic men vad är det du gjort som gör att du inte får sitta vid datorn?
Det är inget som ska behövas ta upp på ett forum. Jag har inte gjort det jag ska göra så jag får inte sitta vid datorn. Har inte så mycket mer att berätta.
↗ till inläggetÄr nog inne i helgen, men har också fullt upp i jul.
Bra, jag väntar på dig då :) Om inget kommer i vägen, iaf. Vi ses.
MVH Ceto =)
Det gör vi. :)
Jag har fått tillbaks datorn nu så vi ses förmodligen på Steam snart :) Hoppas du kommer ihåg vad du skulle säga till mig :)
Vi ses.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in