💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Spelat spel hela dagen i min mysiga soffa... Medans det snÖat som bara den = ingen mening att gå ut :-D

20 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling

Hemma idag på grund av att vi inte kom ut med bilen och det är inte plogat på vägarna här. Ibland finns det faktiskt en hel del fördelar med att bo 2 mil från skolan en vinterdag. :D

Nivå 0 · Nykomling

varit hos tandläkaren och dragit ut 2 tänder....

Nivå 0 · Nykomling

Varit i skolan, kom hem. Började må jävligt dåligt.

Sov i några timmar, mår bättre men inte bra. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Sov i några timmar, mår bättre men inte bra. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon..

På avslutningen? ^^

Nivå 0 · Nykomling

Varit i skolan och sett på film och INTE jobbat med webbdesign,

för jag är för trött och förkyld för sånt tjafs. Dock har jag även varit

rätt glad idag, då det hände en mycket trevlig sak i går natt, så allt

är inte dåligt :)

Nivå 0 · Nykomling

Har lödit idag eller lött eller vad det heter

sedan satt jag i datasalen och spelade julspel

sedan så åt vi lite julfika och sedan gick vi hem

Nivå 0 · Nykomling

Skulle haft idrottsdag i skolan idag, men kände mig lite dålig. Har suttit på skype med polarna och jagat achivements i Killing Floor. Ge mig min Alkis-Tomte character. :(

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

På avslutningen? ^^

JAISDGJOG, jag slutar onsdag den 22:a december D :<

Jag har varit i skolan och fjantat mig och sen har jag kört Grizzly här hemma i snön.

21 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling

Åkte till skolan 07:45 igår för jag skulle ha LAN där som elevens val, var där hela natten och spelade olika spel som Fable 3, Black Ops, Trials HD osv.

Åkte hem 07:00 idag och la mig i soffan och somnade. Vaknade 16:15, såg på TV ett tag och gick sen till datorn och skrev detta.

Nivå 0 · Nykomling

Har haft skolavslutning, sen stack gick till min mammas jobb och åt lunch, handlade julklappar sen, gick hem och kollade på teve, gjorde pepparkaksdeg! Och nu sitter jag här, och lyssnar på guns N roses och fuskar :)

Nivå 0 · Nykomling

Har spelat Guitar Hero hela dagen, och även tagit mig tid att slå ett hål i en dörr.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Var vid tandläkaren sedan så har jag bara spelat för det mesta. Nästan prestige 9 på black ops. :)

Nivå 0 · Nykomling

varit i skolan och fått mina betyg, gått hem och sovit från 12 till 4, åkt till västerås och julhandlat. nu blire lan.

Nivå 0 · Nykomling

Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.

http://fredricamagdalena.blogg.se/images/2009/bloggphoto_10438_10596_65991421.jpg

Senast ändrad:

22 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling

Har fått betygen och lov

↗ till inlägget

Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.

Den är asgod. :)
Nivå 0 · Nykomling

Jullov nu (igår)! :) Chill som fan..

Nivå 0 · Nykomling

Gick upp vid 06:00, gick och åt frukost.

Sedan åkte jag iväg till jobbet där jag nu sitter och latar mig och skriver det här, snabba cash vettni.

Sedan när jag slutar lär jag spela WoW så onödigt att skriva igen sen ;-)

Nivå 0 · Nykomling

Var i skolan tills 11 då vi slutade, har suttit och spelat TF2 och slösurfat.

23 Dec 2010
Nivå 0 · Nykomling

Slagit in julklappar ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in