Vi i arbetsför ålder har antagligen och förhoppningsvis jobbat.
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
Sovit till 15:00, lyssnat på musik ock sett 8 mile, och tyckt synd om mig själv för att skolan börjar imoorn
Jobb i princip hela dagen, o nu har man semester
fixat med moppen till imorn
sett på kopps och försökt installera cod 6 men de funkar inte på min dator... :(
ska sälja skivan till en kompis
Har haft terminens första skoldag (halvdag eftersom jag inte har matte A längre, klar med kursen), och sen har jag Rock Band-trummat resten av dagen. Resultat i "Vad gör du just nu i spelens värld?"-tråden. Har även beställt skivor.Denna och denna. Längtar som satan till att få höra live-versionen av Six Degrees of Inner Turbulence, där Dream Theater backas upp av en hel jävla symfoniorkester. Är det inte totalepiskt är inget det.
Käkat frukost, skola snart :o
Lov idag B) Spelat minecraft på KawaiiNekos server.
Gått in på fuska.se och svarat på vad jag har gjort idag
Haft årets första dag på skolan :D
Bara tråkiga lektioner, men hade bild i slutet så det var lite chill, men innan det var det 4 timmars lång period med 4 lektioner med 5 minuters rast mellan varje lektion -.-
Men det är skönt när man får lunch för då vet man att det är en lektion kvar på dagen :D
varit i skolan...
och sen gick jag hem.
Och nu fuskar jag.
Hade årets första skoldag, drog dock hem efter halva dan eftersom jag hade en förfärlig hosta och sjukt ont i halsen och kände mig febrig
Årets första skoldag.
Har haft en förjävlig huvudvärk hela dan.
↗ till inläggetvarit i skolan...
och sen gick jag hem.
Och nu fuskar jag.
Och sen så hjälpte jag mamma med maten,
kollade på när min brorsa spelade Massb effect 2 demo och sen så fuskar jag igen. Och nu snart ska jag sova...
Slutade precis.
Vakna > Kort MSN-snack med flickvän > Skola (halvdag igen, gjorde inte ett piss) > Hem > Rock Band > Skotta snö i t-shirt > Platta håret > Mer Rock Band?
Varit i skolan och sen gick jag hem och gjorde läxor.
Första dan i skolan. :E
varit i skolan och nu drar jag till basketlektonen.
Vart hemma med feber idag :(. har mest sovit, lol
Vart i skolan. Repat med bandet.