💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2.

Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som:

Resistance: Fall of Man

Dead Rising 2

Fallout 3

The Saboteur

LittleBigPlanet

Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det.

Nivå 4 · Lärling

Fick Metroid Prime 3: Corruption i julklapp, så jag spelar det tillsammans med "Learn Japanese" till DS XD

29 Dec 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3963

Crackdown 2 för hela slanten just nu!

Nivå 3 · Lärling

Spelar SA-MP och förstör för andra spelare med att hacka :D

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Inget speciellt nu. Jag har försökt att tvinga mig upp till Lv. 50 på Call of Duty: Black Ops, men spelet är alldeles för tråkigt. Tror att jag min uppskattning för Call of Duty slutade med Modern Warfare 2.

Ska försöka köpa Assassin's Creed: Brotherhood och Dragon Age: Origins snart, har även några spel som jag inte spelat klart ännu, som:

Dead Rising 2

Fallout 3

The Saboteur

LittleBigPlanet

Btw, någon som rekommenderar Dragon Age: Origins? Dragon Age 2 kommer ju nästa år så tänkte förhandsboka det.

Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då laddningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.

Men spelet i sig själv är riktigt bra, tog mig ett bra tag att klara det helt.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dead Rising 2

Fallout 3

The Saboteur

LittleBigPlanet

Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då landningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.

Jag rekommenderar det också verkligen, ett av mina favoritspel. Fast Dragon Age 2 ser ju som om det kommer suga.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fick Metroid Prime 3: Corruption i julklapp, så jag spelar det tillsammans med "Learn Japanese" till DS XD

Har du kört de andra två också?
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Dead Rising 2

Fallout 3

The Saboteur

LittleBigPlanet

Jag rekommenderar inte Dragon age till pc iaf då landningstiderna till pc kan vara upp i 2 minuter om inte mer.

Jag rekommenderar det också verkligen, ett av mina favoritspel. Fast Dragon Age 2 ser ju som om det kommer suga.

Okej, blir väl ett köp av Dragon Age då.

Spöar Gym ledare i Kanto på Pokémon HeartGold nu, fattar inte hur Pokémon spelen kan vara lika roliga nu som när jag gick i 1an.

30 Dec 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3969

Får inte nog av Crackdown 2, ska avsluta natten med att börja på Dead To Rights efter att klarat av det senaste spelet i serien.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Counter-Strike

Minecraft online på en asnajs server <3

Nivå 6 · Fuskare

hoppar runt med köttkuben i super meat boy, bygger borg med kompisar i minecraft, bygger bilar i garry's mod och dödar saker i fallout new vegas

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Har äntligen blivit Lv 50 på Black Ops.

Nivå 5 · Fuskare

Lirar Fable II på Xbox, kan inte säga mer än att det var värt pengarna.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3975

Igår var en förlovande dag! Jag spenderade mina första timmar med Crackdown 2, och som jag har längtat efter detta sandlådespel!

Crackdown 2 har legat på min önskelista sedan jag var klar med ettan Crackdown. Skillnaderna i 2:an är verkligen inte överdrivna men dom finns där. Bara att jag får komma tillbaka till Pacific City är en ren ära för mig. Man får reda från början att Cell, det nya storgänget ska bekämpas. Det finns flera röda markeringar runt om i stan där Cell har tagit över marken, som nu ska återtas! Eftersom jag endast spelat Crackdown 2 i ett par timmar vet jag inte om det finns fler gäng än detta, men jag anar det då det var många fler gäng i föregångaren.

http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/cell_concepts_01.jpg

Cell

Nytt för 2:an är att Pacific City har blivit infekterat och på natten vimlar det av s.k "Freaks". Dessa ingår även i uppdrag då man ska eliminera freaks genom att plantera och skydda en bomb som röjer undan dom från området. Mina tankar förs till Prototype då jag tycker att jag känner igen mig när jag är fullkomligt omringad av freaks och bara röjer undan dom med vapen eller melee-attacker. Jag är inte helt förtjust freaks ideén men det är inget störande moment...än så länge.

http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/scrounger_02_01.jpg

Freaks

Vad har egentligen hänt med alla spel som släpps just nu? Alla är inne på att döda zombies! Vi ser det i Black Ops och jag såg t.o.m en nysläppt version av Red Dead Redemption då omslaget hade förvandlats till en zombie. Jag vet inte vad det är däremot har jag dock inget emot denna zombie epedemi som skapats. Jag gillar att döda zombies så bring 'em on!

Crackdown 2 kommer fortsätta spelas ett bra tag till och vill någon njuta av spelet tillsammans så lägg till Yalliqhan på Xbox Live nu!

På återseende!

Nivå 13 · Mästerfuskare

Roligt att se lite längre inlägg The Moose!

Jag försöker klara dom sista Survival banorna på Splatterhouse, och hitta dom sista collectibles. Ska sen spela igenom på svåraste.

Jag är ute efter 1000G.

EDIT: Jag fick nyligen 1000G på Skate, som jag har haft 980G på i över ett år.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag håller på att bygga ett fort i Minecraft, men det är snart klart så jag ska nog bygga klart min borg sen.

Nivå 4 · Lärling

Solo Zombies på Black Ops

Nivå 6 · Fuskare

Spelar Baldur's Gate, det tog ungefär 5 minuter innan halva mitt party blev dödade av en jävla varg. Någonting säger mig att frustrationen kommer vara konstant närvarande om jag väljer att fortsätta spela.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Igår var en förlovande dag! Jag spenderade mina första timmar med Crackdown 2, och som jag har längtat efter detta sandlådespel!

Crackdown 2 har legat på min önskelista sedan jag var klar med ettan Crackdown. Skillnaderna i 2:an är verkligen inte överdrivna men dom finns där. Bara att jag får komma tillbaka till Pacific City är en ren ära för mig. Man får reda från början att Cell, det nya storgänget ska bekämpas. Det finns flera röda markeringar runt om i stan där Cell har tagit över marken, som nu ska återtas! Eftersom jag endast spelat Crackdown 2 i ett par timmar vet jag inte om det finns fler gäng än detta, men jag anar det då det var många fler gäng i föregångaren.

http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/cell_concepts_01.jpg

Cell

Nytt för 2:an är att Pacific City har blivit infekterat och på natten vimlar det av s.k "Freaks". Dessa ingår även i uppdrag då man ska eliminera freaks genom att plantera och skydda en bomb som röjer undan dom från området. Mina tankar förs till Prototype då jag tycker att jag känner igen mig när jag är fullkomligt omringad av freaks och bara röjer undan dom med vapen eller melee-attacker. Jag är inte helt förtjust freaks ideén men det är inget störande moment...än så länge.

http://cache-04.gawkerassets.com/assets/images/9/2009/11/scrounger_02_01.jpg

Freaks

Vad har egentligen hänt med alla spel som släpps just nu? Alla är inne på att döda zombies! Vi ser det i Black Ops och jag såg t.o.m en nysläppt version av Red Dead Redemption då omslaget hade förvandlats till en zombie. Jag vet inte vad det är däremot har jag dock inget emot denna zombie epedemi som skapats. Jag gillar att döda zombies så bring 'em on!

Crackdown 2 kommer fortsätta spelas ett bra tag till och vill någon njuta av spelet tillsammans så lägg till Yalliqhan på Xbox Live nu!

På återseende!

varför skriver du det här?

Skriv det som recension så får du mer utav det :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in