Hittade denna vent recorden från någon månad sen när min klan m8 tyckte de va passande att röka på under en css match. Enjoy :D
Hittade denna vent recorden från någon månad sen när min klan m8 tyckte de va passande att röka på under en css match. Enjoy :D
Haha mycket underhållande faktiskt.
↗ till inläggetHaha mycket underhållande faktiskt.
Personen ifråga såg klippet idag, hans reaktion va legendariskt :D
Hahahahhahaha så sjukt härlig alltså :D
Låsbiten var bäst :P
Haha, grym! =D
hahaha :D
Han får fan ta och dela med sig av det där :P
Hahahaha!!! var ganska kul faktiskt. :lol:
↗ till inläggetLåsbiten var bäst :P
Eller hur XD
"Hajarna och krokodilerna äter upp varandra och så typ bah asså är det en haj som har ätit upp alla andra så dödar jag han med kniv och alla baa ååh typ är hjälte yay!!"
Finns det fler i den stilen på svenska?
Slöseri med liv... inte rökandet alltså, utan att lyssna på det där samtalet.
↗ till inläggetFinns det fler i den stilen på svenska?
Finns rätt många fyllesamtal ute som är rätt roande, kan se om jag kan hitta någon ;)
Taskigt och omoget att börja snacka kukar, men kul fram tills dess (?). :huh:
Vem var du?
↗ till inläggetVem var du?
Birdi3 är jag
↗ till inläggetOkej.Birdi3 är jag
Jag och min kompis garvade rejält första gången vi såg den. Speciellt åt lås-biten och när han kommenterade "la". :P
Tog mig äntligen tid att lyssna på hela, helt fantastiskt :D
Lol! :P Fast jag brukar typ vara sådär random helatiden när jag snackar på skype, iaf när jag är trött xD Alla brukar tro jag är full 24/7 alltså :<
↗ till inläggetLol! :P Fast jag brukar typ vara sådär random helatiden när jag snackar på skype, iaf när jag är trött xD Alla brukar tro jag är full 24/7 alltså :<
Har du inget företag som brygger alkoholiska drycker i närheten då? Du kanske blir full av den tillsatta luften isåfall :rolleyes:
Så jävla kul xD
Släpp in mig så kommer ni ha jäkligt kul på freda kvällar :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in