Jag är mållös
Han har fått en jobb, har jag för mig. Tack vare sin röst.
Jag är mållös
Han har fått en jobb, har jag för mig. Tack vare sin röst.
Han fick jobb, typ 48 timmar efter videon var upplagd. Så jäkla skön röst
old
↗ till inläggetJa, hela TRE dagar.old
↗ till inläggetDet är mycket på internet. Typ 20 miljoner har redan sett den.Ja, hela TRE dagar.
↗ till inläggetDu är dum.Det är mycket på internet. Typ 20 miljoner har redan sett den.
Epic kille tho.
Fantastisk film!
Jag hade inte sett den, dock :)
↗ till inläggetJa, hela TRE dagar.
Det riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden.
↗ till inläggetOch... på vilket sätt är den här videon rolig ? :huh:Det riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden.
Vadå gud? Sådär låter knappast en gud. Att han har en bra speakerröst är ju inget att hymla om, men gud? vafan.. snacka om att överdriva ordval här.
↗ till inläggetDet riktiga videon lades ut för cirka 7 dagar sedan. Videoklippet som du länkar till har laddats ner och därefter laddats upp igen av en ny användare. Istället för att göra en ny tråd för ett videoklipp som nästan alla har sett här kan du posta den i Roliga-Filmer tråden.
5:e Januari laddades den upp vad jag vet, och blev efteråt raderad av Copyright skiten på Youtube.
↗ till inlägget:rolleyes:Vadå gud? Sådär låter knappast en gud. Att han har en bra speakerröst är ju inget att hymla om, men gud? vafan.. snacka om att överdriva ordval här.
↗ till inlägget:rolleyes:
Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud...
:zzz:
Ordvalet berättar tämligen mycket om dina preferensramar, nämligen. Dvs, du har noll koll och vet inte ett skit.
↗ till inläggetJag tog samma titel på tråden som en kille skrev på Facepunch.com till samma klipp.Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud...
Ordvalet berättar tämligen mycket om dina preferensramar, nämligen. Dvs, du har noll koll och vet inte ett skit.
Han skrev "Homless man with the voice of a god", och jag håller med.
No need to rage, och jag överdriver inte det minsta med titeln heller.
↗ till inläggetNej, det är kanske DU (P12) som borde tagga ned lite här va ?Förlåt mig så hemskt mycket för att du anser att han har en himmelsk röst utan dess like, jämförbar med Gud...
Ingen bryr sig om DU, tycker det är fel ordval... nöj dig med trådarna som skapas... eller säg till när vi ska kasta ut våran "care" package!
Skön röst. B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in