💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

5 231 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Avslutade precis en polisjakt i NFS World, Rammade runt 40 poliser, tjänade lagom med pengar på det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kolla på hela. Jooo, nu gör du det säger jag!

För det är jag som spelar. I mörkret ;)

Sammanfattning:

post-2243-1294670188_thumb.jpg

Så ja. Det här är nästan bättre än mina guldstjärnor på Won't Get Fooled Again.

Vet inte vad jag ska säga, är helt paff. I extas, liksom. Så jäääääääääävla najs.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag har fastnat på ett pussel i Professor Lyton and the Lost future. Sjukt störande, å jag fattar ingenting...

Jag har äntligen löst det! Jag går nu vidare i spelet, och gud så spännande, men jag glömde den poå landet, så jag får inte spela förens i helgen (but I can´t WaiT!)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag har nu köpt just cause 2,sjukt kul spel!För tillfället springer jag runt i panau och förstör städer.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4045

Mycket gaming på senaste och väldigt mycket Crackdown 2. Sömnlösa nätter då jag jag har kanske 6 orbs kvar till en riktigt saftig achievement! Kör runt med Helikoptern i hopp om att hitta dom och det är väldigt svårt.

Har spenderat mycket tid till att förtjäna andra achievements i Crackdown 2 som t.ex rooftop races och även roadraces. Alla dessa är avklarade och spelet håller mig fortfarande intresserad trots den stora besvikelsen i storyn!

Kom på att jag har ett Left 4 Dead 2 som stått på hyllan och samlat lite dam. Ett spel jag varken klarat eller ägnat mig tid åt. Minns att förra gången jag skulle spela det blev jag avbruten vilket även skedde igår p.g.a ett spontanbesök jag fick.

Det första spelet i Left 4 Dead är sedan ett bra tag tillbaka avklarat och jag minns att jag jagat en del svåråtkomliga achievements i det också. Vilket jag vill göra i 2:an om jag får tid och lust till det!

Har även ett oavklarat Geist och Pokémon Ranger Guardian Signs som står och väntar på mig. Men man ska aldrig stressa i spelens värld!

11 Jan 2011

Fixar med min server i minecraft, fixade lite glas och en dörr åt xXHomerXx, spawnet ändras eventuellt och har fixat lite grejer på mitt fina hus :)

Minecraft <3

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Menar du "NFS: Underground 2", "Carbon" och "Most Wanted"?

Ontopic: Satte mig vid datorn efter ett träningspass vid PlayStation Move, det är ju spelrelaterat :P

Köpte det igår, och jag har inte förlorat en enda "match" eller vad man ska säga. Ganska stålt B)

Ja ;p

CS...

Nivå 9 · Veteranfuskare

Skjuter ihjäl massa läskiga juggernauts tillsammans med min broder i Cod Modern Warfare 2.

Nivå 3 · Lärling

Försöker få mitt jävla bf2 att funka

Nivå 4 · Lärling

Köttar aliens i Alien vs predators.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #4051

Left 4 dead 2, någon som e på?

Nivå 3 · Lärling

Försöker få titeln silent assassin i Hitman blood money.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag och min brorsa spelar ett mass effect demo :)

Jag ska nog köpa det spelet tror jag, verkar mycket bra.

Nivå 5 · Fuskare

Spelar Angry Birds på datorn, skitkul.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag och min brorsa spelar ett mass effect demo :)

Jag ska nog köpa det spelet tror jag, verkar mycket bra.

Jag borde bli glad över att du för en gångs skull har identifierat ett bra (fantastiskt bra) spel,

men jag känner bara fasa inför vad som komma skall.

post-2243-1294778674_thumb.jpg

Hur som helst, guldstjärnor på Roundabout, även om ingen fattar hur svår

den låten är xC Fast rolig som satan att spela.

Nivå 4 · Lärling

dödar pirater i metroid prime :)

12 Jan 2011
Nivå 6 · Fuskare

MW2..

Nivå 10 · Veteranfuskare

post-2243-1294839629_thumb.jpg

Sightread FC. ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag rockar loss i Guitar Hero World Tour med min kompis som har det spelet. Jag suger på trummor dock...

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag borde bli glad över att du för en gångs skull har identifierat ett bra (fantastiskt bra) spel,

men jag känner bara fasa inför vad som komma skall.

post-2243-1294778674_thumb.jpg

Hur som helst, guldstjärnor på Roundabout, även om ingen fattar hur svår

den låten är xC Fast rolig som satan att spela.

Been there bro. Jag vet exakt hur svårt det är, är bara inte lika bra som dig..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in