💬
Logga in
Fuska.se

Idrott Och Hälsa A

23 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Jag är riktigt trött Idrott, jag har ingen ork eller någonting angående kursen, men jag vill ändå ha minst ett G. vad ska man göra, tycker ni, för att orka bry sig om idrotten? Jag är ingen sportande/tränande typ och kommer högst troligen aldrig att bli det.

Nivå 7 · Fuskare

För mig räckte det att vara ombytt och delta för att få G, så det borde väl inte vara så mycket värre för någon annan?

Nivå 6 · Fuskare

Ut och spring lite grann så du får bra kondition och ansträng dig på lektionerna så kan du få MVG?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Om du bara satsar på G så räcker det ju med att bara vara ombytt och delta, som någon annan sa.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om du bara satsar på G så räcker det ju med att bara vara ombytt och delta, som någon annan sa.

Så med andra ord så kan man faila på alla prov man har..?

Har svårt att tro det.

Nivå 2 · Novis

För att få G ska du göra som läraren säger. Det är bara att delta. Det finns ämnen som jag inte gillar men jag går ändå på lektionerna. :lol: Du klarar dig.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Har svårt att tro det.

Vadå prov? Idrott Och Hälsa A är likadant som idrotten i grundskolan.

Du blir godkänd om du är med på lektionerna och deltar. Det är många som inte är det minsta bra på de flesta aktiviteter man har på idrotten, men gjort sitt bästa och fått ett VG i kursen..

tl;dr är du med på lektionerna, utnyttjar tiden väl och gör ditt bästa så kan du få MVG i kursen.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Har svårt att tro det.

Man har väl inte prov i idrott A? Eller?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Fel forum, flyttar...

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vadå prov? Idrott Och Hälsa A är likadant som idrotten i grundskolan.

Du blir godkänd om du är med på lektionerna och deltar. Det är många som inte är det minsta bra på de flesta aktiviteter man har på idrotten, men gjort sitt bästa och fått ett VG i kursen..

tl;dr är du med på lektionerna, utnyttjar tiden väl och gör ditt bästa så kan du få MVG i kursen.

Vi har skriftliga prov iaf, vi kommer totalt ha 3 i I&H A.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Beror också på vilken lärare du har.

↗ till inlägget

Om man nu vill kalla dem för prov, det vill säga.

När jag hade den kursen så fick vi kanske ett litet test då och då, inget märkvärdigt.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag rekommenderar att du gör ditt bästa, och du kan ju ha som mål att inte missa en enda lektion?

Och ha bra attityd

säg inte NEEEEEEEEEEJ! när ni ska spela basket när du inte gillar det (exempel)

14 Jan 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag rekommenderar att du gör ditt bästa, och du kan ju ha som mål att inte missa en enda lektion?

Och ha bra attityd

säg inte NEEEEEEEEEEJ! när ni ska spela basket när du inte gillar det (exempel)

Det gör jag, och jag har typ ett omdöme som "motsvarar" VG i idrott enligt mina lärare.
15 Jan 2011
Nivå 12 · Mästerfuskare

Idrott i grundskolan är inte likadan som idrott och hälsa i gymnasiet.

Nivå 4 · Lärling

Är inte speciellt svårt , var ombytt, ta intiativ och skriv ett g på provet så klarar du dig

16 Jan 2011
↗ till inlägget

Idrott i grundskolan är inte likadan som idrott och hälsa i gymnasiet.

Det är inte så jävla stor skillnad i vilket fall.
21 Jan 2011
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Det är inte så jävla stor skillnad i vilket fall.

I grundskolan är det typ mycket lek, varierat med lite dans och simning. I gymnasiet känns det som att det är mer serious business.

men visst, jag kan nog försöka ta initiativ till att i alla fall få ett G, det lilla som nu krävs för det.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

I grundskolan är det typ mycket lek, varierat med lite dans och simning. I gymnasiet känns det som att det är mer serious business.

Måste vara ett serious business-gymnasium du går på isåfall.

För min del var det precis lika tramsigt som i grundskolan.

22 Jan 2011
Nivå 5 · Fuskare

Jag har typ bara yoga och avslappningsövningar och innebandy. Funkar för min del.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in