Indeed, palla lägga ner tid på att hata honom, tycker bara inte att han är bra.
Vilken Artist Gillar Ni Verkligen Inte? Rentav Hatar?
Håkan Hellström
Rappade i allmänhet
Justin Bieber är inte dålig, men inte min smak.
Jonas Brothers är bra!
Hannah Montana/Miley Cyrus är helt ärligt också bra!
Just keeping it real.
Folk måste sluta hataaaaaaaaaaaaaaaaa! :rolleyes:
↗ till inläggetJustin Bieber är inte dålig, men inte min smak.
Jonas Brothers är bra!
Hannah Montana/Miley Cyrus är helt ärligt också bra!
Just keeping it real.
Folk måste sluta hataaaaaaaaaaaaaaaaa! :rolleyes:
MMM, jag hatar dme inte egentligen, det är bara det att jag tycker de suger hårt.
EDIT: Blev konstigt med quote
MeatLoaf, som williamren skrev så var jag en riktig slipknotnörd förut. Jag vet allt om dom, så kom inte och skriv att jag inte vet något om dom! Och vara sig själv, det är väl klart man ska vara, jag är mig själv och när jag är mig själv så hatar jag Slipknot. Jag svarade bara på tråden, problem?
↗ till inläggetHatar Kevin Borg, Darin och Jay Smith FAN VAD DEM SUGER HATAR DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och såklart Justin Bieber, men det är ju en självklarhet för varenda person i det här landet.
Hmm, alla här i norrbotten tyckte Palm var en stor jävla mes...
att du hatar dom är ett starkt ord för någon du aldrig har träffat. Att jag skrev Johan Palm var för att mitt ex "gillade" honom, minns inte några andra som har varit med.
↗ till inläggetFör det där är ju alla hans låtar som handlar om hans uppväxt och hans barn.-1 du har säker bara hört låtar från hans senaste album och dom är skit, men om man lyssnar på låtar från hans tidigare album så förstår man att han inte sjunger om horor och ppengar utan om hans uppväxt hans fru, hans barn.
OnT:50 cent
Lose yourself - dålig
When im gone - dålig
har hört alla skitlåtar min brorsa älskar honom -.-
Vad är det för fel på idol, egentligen? Det är en sak om man inte gillar artisterna, men skit, de har en dröm och vill bli kända,därför är de med i idol!!!
Roligare med band/artister som gör sin sak med lite passion åtminstonde.
↗ till inläggetFrån afrokines! (han är varnad!)
Jag hatar:
Slipknot, för att dem tror att dom är så metal (men hur metal är det att rappa och använda turntables?) men egentligen är dom några av världens största posörer. Och dom kan inte acceptera faktumet att dom sålde ut på albumet IOWA. Det typiska Slipknot-fanet är ett sådant som helt plötsligt tror att dom har haft en dålig uppväxt och inte kan acceptera andra band som faktiskt är true.
Jaså? tror nog mer att det är du som har fått för dig det, att de skulle tro de om sig själva. Varför är de posers? Du verkar inte kunna acceptera att band förändras. Sluta tro/snacka en massa skit.
All rapp, förutom några få låtar. Som "Gansters Paradise" - Skit
Alla svenska schlagerlåtar - Skit
Alla Disney personer som Hannah Montana osv - Skit
Jag har inte Justin Bieber så enorm mycket som alla andra, jag hatar han inte med gillar han inte heller så mycket.
↗ till inläggetHåller med det mesta du sa :)All rapp, förutom några få låtar. Som "Gansters Paradise" - Skit
Alla svenska schlagerlåtar - Skit
Alla Disney personer som Hannah Montana osv - Skit
Jag har inte Justin Bieber så enorm mycket som alla andra, jag hatar han inte med gillar han inte heller så mycket.
↗ till inläggetHaha så sant! Men ke$ha då, hon är ett skämmt asså, på MTV world stage eller vad det var, såg man att hon var drogad, TOTAL FAILNAGE!För mig är det Amy Diamond, hon är en vidrigt äcklig liten skitunge som kan ta och suga k*k!
Anledning? ---> http://www.facebook.com/topic.php?uid=1968...&topic=3177
Samtliga rappare och hiphopare
↗ till inläggetSamtliga rappare och hiphopare
Yay :D
Absolut inte min musikstil, heller, och så tvingas man lyssna på allt det där skräpet som går på radio hela tiden...
för Evanescence - my immortal är ju inte sjukt uttjatad, via radio/tv, och sämst.
↗ till inläggetför Evanescence - my immortal är ju inte sjukt uttjatad, via radio/tv, och sämst.
Vad menar du med det där?
Hatar du Evanescence du fick nog inte riktigt fram det i så fall.
Jag gillar dem i alla fall :)
Men vi har alla olika musiksmak.
↗ till inläggetDet han säger är att my imortal också är sjukt uttjatadVad menar du med det där?
Hatar du Evanescence du fick nog inte riktigt fram det i så fall.
Jag gillar dem i alla fall :)
Men vi har alla olika musiksmak.
↗ till inläggetDet hon säger är att det spelar ingen roll, alla tycker olika.Det han säger är att my imortal också är sjukt uttjatad
Svårt att förstå?
Techno låtar är jag inget fan av, men hatar gör jag inte, bara tycker mindre bra om den sorten