Nu har jag blivit förkyld, tråkigt...
När Var Du Sjuk Senast?
Hah, är sjuk just nu. Tror att jag skippar skolan ca. 3dagar. Har någon stark influensa :(
↗ till inläggetOm man har stark influensa så skippar man inte skolan 3 dagar, snarare minst en vecka.Hah, är sjuk just nu. Tror att jag skippar skolan ca. 3dagar. Har någon stark influensa :(
↗ till inläggetJa men jag blev sjuk på fredag-kväll och om jag skippar skolan 3 dagar så kommer jag tillbaka på torsdag och då är det nästan en vecka.Om man har stark influensa så skippar man inte skolan 3 dagar, snarare minst en vecka.
Kräksjuk...
Igår och idag. Igår hade jag ca 39 gaders feber, i morse hade jag 39,4. Mår lite bättre nu, men är typ ändå yr och fryser... =(
Ååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh känner att jag håller på att bli förkyld just nu...!!! <_<
jag vet ej om det är förkylning eller allergi men jag tror nog det är allergi mot kvalster. Jag nyser mycket nu...
Japp, jag är riktigt förklyld, har ont i halsen och är snuvig.
Hemma idag, jag borde kanske inte vara inne på fuska.se...
Öh, någongång innan jullovet skulle jag tro. Upptäckte precis att jag hade 100% närvaro på alla lektioner den här terminen.. oh yeah!
Svininfluensan förr förra året.
Nu, tror jag, och hoppas jag på
Huvudvärk
Nu.
Förkyld.
AIDS? Nä jag minns inte.
↗ till inläggetDamn, är sjuk nu igen, vet inte vad det är, förr brukade jag bli sjuk MAX 2 gånger om året, nu har jag varit sjuk 2 gånger på en månad...Svininfluensan förr förra året.
↗ till inläggetNu, tror jag, och hoppas jag på
Huvudvärk
Varför hoppas du på att bli sjuk? Skolan eller?
↗ till inläggetOkej :)Damn, är sjuk nu igen, vet inte vad det är, förr brukade jag bli sjuk MAX 2 gånger om året, nu har jag varit sjuk 2 gånger på en månad...
Har varit sjuk i en och en halv vecka, började med feber och halsen var svullen så jag knappt kunde andas, nu är det bara hosta och förkylning...
↗ till inläggetHalsflöss?Har varit sjuk i en och en halv vecka, började med feber och halsen var svullen så jag knappt kunde andas, nu är det bara hosta och förkylning...
Det är hemsk! Det har jag haft väldigt många gånger.