↗ till inläggetJa, jag vågade inte helt enkelt. Till slut blev det för sent och hon ville inte ha mig. =/vad gjorde du för fel?
Saknar Honom.
↗ till inläggetJa, jag vågade inte helt enkelt. Till slut blev det för sent och hon ville inte ha mig. =/
Vadå, hälsa på en tjej du gillade och saknade eller?
↗ till inläggetEn tjej som jag var sjukt kär i, som jag visste hade gillat mig förut men visste inte om hon gjorde det längre. Hälsa vågade jag, men jag vågade inte ta steget och fråga om hon ville vara mer än bara vänner längre.Vadå, hälsa på en tjej du gillade och saknade eller?
Jaha, åh vad synd :(
Japp, det hände mig i sexan på höstterminen, under några månader som jag slutade tänka på min gamla kompis och blev kär i en kille i min klass.
Så vi var jättebra vänner (trodde jag) oh att han ville ha mig (trodde jag)
Vi hade så mycket gemensamt.
Så jag trodde verkligen att det skulle bli något mellan oss. Men... jag vågade ej bjuda ut honom. Och sen läste jag på facebook;
Namn Cencur har ett förhållande
femtio personer gillar detta
visa alla 29 kommenaterer.
DAMN IT!
Men han och hans flickvän gjorde slut efter jullovet! Det var ganska bra mellan han och oss. Sen när våren började komma fick han två bästisar, tvåtjejkompisbästisar och nu är han alltid bara med dem, DAMN IT IGEN.
Och vi har knappt pratat med varandra.
Jag trodde om jag skulle få honom så skulle jag kunna glömma min gamla killkompis.
men jag fick aldrig den nya killen
Nu tänker jag endast på den gamla killen.
Det är mycket lättare att samla på sig mod och göra det, än att försöka glömma personen.
Btw, du har inte hans telefonnummer, msn, skype eller liknande? :)
↗ till inläggetDet är mycket lättare att samla på sig mod och göra det, än att försöka glömma personen.
Btw, du har inte hans telefonnummer, msn, skype eller liknande? :)
Nej, vi har inte haft kontakt alls.
Såg att han hade facebook, men han använder det tydligen inte, har frågat om han vill vara min vän i snart ett halvår :(
men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!!
↗ till inläggetKul. -.-men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!!
RMM: Ligger i samma skit som du la i. Förjävligt.
Är en blyg jävel så vågar ju inte göra för mycket åt det :P
↗ till inläggetHur visste du att jag heter gabriella, kollade du i min profil?men fan gabriella sluta följa efter mej!!! jag gillar dej inte fatta!!!!
Ditt inlägg är lite onödigt men, jag anmäler dig inte, det var ju bara kul :D
(Varför skulle jag anmäla dig?)
Palm1, vi får nog ta på oss lite mod och våga...
Jag ska jobba gärnet och nästa gång jag ser honom då jävlar.
Ursäkta svprdomen men kom inte på något bättre och säga
↗ till inläggetDet står väl inte ens i din profil? :oHur visste du att jag heter gabriella, kollade du i min profil?
↗ till inläggetDet står väl inte ens i din profil? :o
Jo det gör det, på man kan se det i sin visningsnamnhistorik :)
↗ till inläggetTa fram modet och våga, annars får du det bara ännu värre.RMM: Ligger i samma skit som du la i. Förjävligt.
Är en blyg jävel så vågar ju inte göra för mycket åt det :P
↗ till inläggetTa fram modet och våga, annars får du det bara ännu värre.
precis
gör som den reklamen som gick för några år sedan för ett pensionsbolag tror jag det var
när en kille gick fram till skolans populäraste och snyggaste tjej, och så blev dom ihop och allt sånt :P
Säg tex, "Jahapp då var det snart dax att kliva av" eller "Mycket folk på bussen idag!". Det är ganska enkelt och behöver inte vara riktakt endast mot honom!
↗ till inläggetSäg tex, "Jahapp då var det snart dax att kliva av" eller "Mycket folk på bussen idag!". Det är ganska enkelt och behöver inte vara riktakt endast mot honom!
Hmm, nja, asså jag gillar inte riktigt att säga saker högt i bussen.
Isåfall om jag ser honom ska jag verkligen säga som någon föreslog, förut, tror det var majvor, "har vi träffats förut för jag känner igen dig" eller typ "du är jättelik en kille som jag kände för ett tag sen" typ.
Mod. Något som är så svårt.