Hoppa till innehåll

Saknar Honom.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Nej, egentligen inte.

men jag är ganska feg och blyg när det gäller sånt.

Men om jag hoppas verkligen att jag får mer självförtroende.

Och jag hoppas att jag är med mina kompisar som också kände honom.

Det skulle ge mig mer själförtroende...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det är ju något du kan säga, eller något i stil med "Har vi träffats förut, för jag känner igen dig" eller nått

 

det är ju ett förslat :P

Hmmm, bra idé...

Kanske, jag får syn på honom säger det du sa och sen så säger antingen ja eller nej?

Hmmm, jag ska prova, det tror jag inte är lika krävande...

Tackar för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det borde inte vara så svårt att säja "hej" ?

Kan vara svårare än man tror. Trådskaparen verkar vara ganska lik mig.

 

Nej, egentligen inte.

men jag är ganska feg och blyg när det gäller sånt.

Men om jag hoppas verkligen att jag får mer självförtroende.

Och jag hoppas att jag är med mina kompisar som också kände honom.

Det skulle ge mig mer själförtroende...

Säg det! Det blir bara ett helvette om du inte gör något. Det här verkar vara väldigt likt den situation jag befann mig i för en liten stund sen. Tyvärr tog jag den svåra vägen, och det ångrar jag starkt. Fick mig att må skit. Mår väll lite bättre nu, men långt ifrån förut.

 

Om du inte gör det kommer du börja fundera på en massa saker, tex "vad har jag gått miste om, hur skulle jag ha det idag om jag hade vågat", och även börja se negativt på allt. Det hände iaf mig. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis, som du sa RememberMe.

När jag såg honom första gången, vid busshållplats och hade liksom den bästa chansen till att prata med honom, så hade jag tårar i ögonen när jag kom hem.

Jag hade liksom inte sett honom på jättelänge fast jag längtat och jag tog inte chansen.

Men nu vet jag att han bor där jag bor så jag hoppas och tror att jag ser honom igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nästa gång du får chansen så borde du ta den, för du vill ju veta vad han tycker om dig?

Det kommer bara bli värre och värre om du skippar att hälsa på han, sen kan det vara för sent om det går för långt.

 

Det är inte kul att ha såna här stunder över axlarna så jag förstår dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att det kan vara svårt, men se till att du vågar innan det är försent, så att du inte gör samma fel som jag gjorde...

 

vad gjorde du för fel?

 

Nästa gång du får chansen så borde du ta den, för du vill ju veta vad han tycker om dig?

Det kommer bara bli värre och värre om du skippar att hälsa på han, sen kan det vara för sent om det går för långt.

 

Det är inte kul att ha såna här stunder över axlarna så jag förstår dig ;)

Japp, nästa gång, oh jag är 70% säker på att jag ser honom igen, så ska jag.

Jag ska tänka "Tredje gången gillt" och på allt ni sagt, det kommer nog att ge mig mod.

För det skulle va jätteroligt att bli hans vän igen (or more...) för vi var ju så bra vänner i lågstadiet och jag vill liksom inte skiljas från sånt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå, hälsa på en tjej du gillade och saknade eller?

En tjej som jag var sjukt kär i, som jag visste hade gillat mig förut men visste inte om hon gjorde det längre. Hälsa vågade jag, men jag vågade inte ta steget och fråga om hon ville vara mer än bara vänner längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha, åh vad synd :(

 

Japp, det hände mig i sexan på höstterminen, under några månader som jag slutade tänka på min gamla kompis och blev kär i en kille i min klass.

Så vi var jättebra vänner (trodde jag) oh att han ville ha mig (trodde jag)

Vi hade så mycket gemensamt.

Så jag trodde verkligen att det skulle bli något mellan oss. Men... jag vågade ej bjuda ut honom. Och sen läste jag på facebook;

Namn Cencur har ett förhållande

femtio personer gillar detta

visa alla 29 kommenaterer.

DAMN IT!

 

Men han och hans flickvän gjorde slut efter jullovet! Det var ganska bra mellan han och oss. Sen när våren började komma fick han två bästisar, tvåtjejkompisbästisar och nu är han alltid bara med dem, DAMN IT IGEN.

Och vi har knappt pratat med varandra.

 

Jag trodde om jag skulle få honom så skulle jag kunna glömma min gamla killkompis.

men jag fick aldrig den nya killen

Nu tänker jag endast på den gamla killen.

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...