Jag hatar den där, Felix Ketchup, jag äter ketchup till allt utom pannkaka, och det där. Den är bara så onödig.
Hatreklam
Pepsodent White now och KICKS samt den där toyota reklamen om bilar som nån sätter sig i och så kommer nästa person och drar av som ett lakan över bilen så att en nu står där! BLA BLA BLA BLA! Don't Be Afraid To Be Young And Free!
↗ till inläggetPepsodent White now och KICKS samt den där toyota reklamen om bilar som nån sätter sig i och så kommer nästa person och drar av som ett lakan över bilen så att en nu står där! BLA BLA BLA BLA! Don't Be Afraid To Be Young And Free!
Åh, japp jag hatar den jag med!!
fel
Spotify-reklam är nog det värsta som finns.
↗ till inläggetWtf?
Racister du vet <_< .
Är invandrarna rasister, eller hur menar du? :P
Ofc inte, Den som påstår vad MrJesper sa däremot.
↗ till inlägget:_Jag hatar den där, Felix Ketchup, jag äter ketchup till allt utom pannkaka, och det där. Den är bara så onödig.
Finns inga dåliga reklamer imo, alla fyller sitt syfte.
↗ till inlägget:_
Finns inga dåliga reklamer imo, alla fyller sitt syfte.
Tycker bara att det blir så töntigt att göra en facebook-grupp och blanda in allt det där.
Det är det jag tycker är dåligt och onödigt.
↗ till inläggetVarför är det onödigt? Tar det upp plats på internet som du skulle kunna använda?Tycker bara att det blir så töntigt att göra en facebook-grupp och blanda in allt det där.
Det är det jag tycker är dåligt och onödigt.
ontopic Så ogillar jag när det är reklam för tvål och hårprodukter t.ex, tycker det är överdrivet.
ca 80%av alla reklamer är störiga,känns som att de inte lägger ner tid på att gör bra reklamer.
Men de jag hatar mest är nog den gamla aftonbladet reklamen,foxy bingo och lambi.
Alla jävla Halebop reklamer.
Den där ungen som spelar på en trumma.
Den fula tjejen som sjunger.
Dom där 2 killarna som ska hoppa i ett badhus.
Hatar alla reklamer.
Alla reklamer suger...
Men om man väljer någon/några så måste det bli alla telefon reklamer.. typ tele2 telia osv OCH internet reklamerna..
↗ till inlägget+1, fast ungen med trumman är ju bara badass. B)Alla jävla Halebop reklamer.
Den där ungen som spelar på en trumma.
Den fula tjejen som sjunger.
Dom där 2 killarna som ska hoppa i ett badhus.