Har börjat med min tredje Mass Effect 2 genomspelning. Ska nog spela igenom 1:an och 2:an en gång till sen. Vill ju ha en perfekt save till 3:an.
Har börjat med min tredje Mass Effect 2 genomspelning. Ska nog spela igenom 1:an och 2:an en gång till sen. Vill ju ha en perfekt save till 3:an.
Ungefär 30 timmar in i New Vegas. Jag är i extas. Det enda som försämrats från trean är radion, som spelar samma jävla låtar HELA TIDEN. Det är lite som att lyssna på riktig radio.
Spelar CSS
There's a new man in town that goes under the name "Tommy The Silent" (Bitches don't know about my Varmint rifle with scope and silencer), and he's after revenge on the men that were foolish enough to try and kill him. He will do anything and kill anyone to achieve his goal. With his trustworthy varmint rifle he travels the path of vengeance and greed, he is the last thing you'll never see.
Åhhhh jag är inge vidare på rp.
Och jag insåg just att han ser ut som Ducth från Black Lagoon, fast vit.
Tyckte det här var lite kul av någon anledning.
En nattmänniska har man alltid varit och därför kommer ännu ett sent blogginlägg!
Jag tänkte prata lite om Conduit 2. Föregångaren till Conduit 2 hette The Conduit, varför man skippa ordet "The" vet jag inte. Efter att ha spelat igenom ettan, som var en medioker shooter till Wii och att jämföras med Red Steel så är jag faktiskt intresserad av 2:an. Efter att ha gått igenom en trailer och lite gameplay-videos av Conduit 2 ser det ändå ut som ett intressant spel med en hel del intressanta nya tillägg i form av nya vapen och schysst bandesign.
Om jag inte är helt ute och cyklar släpps spelet i februari, om det släpps i Europa vid det tillfället vet jag inte. Jag kommer garanterat att konsumera spelet själv då jag älskar att se vad en uppföljare kan erbjuda från ett spel med 0% hype. På återseénde kamrater!
COD!!!!!!
Ska levla lite i Black Ops oh yeah.
Såg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live.
*Jizzz in my pants*
Annars så köpte jag just Mass Effect 1, ska nog köra det snart och sedan kanske köpa 2:an.
↗ till inläggetSåg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live.
*Jizzz in my pants*
Annars så köpte jag just Mass Effect 1, ska nog köra det snart och sedan kanske köpa 2:an.
Laddar ner Crysis 2 demot nu! :D
Jag spelar COD Modern Warfare 2 online, lite svårt är det, men jag försöker att använda en sköld.
↗ till inläggetHar du nån video när du spelar? :PSitter och lirar lite BFBC2. Är så grym så jag borde nästan få sponsor ;>
Spelade nyss lite Dragon Age, förstår fortfarande inte varför jag inte spelat igenom det.
↗ till inläggetBulletstorm demot var roligt som fan, blir garanterat ett köp senare.Såg att Crysis 2 demot och Bulletstorm demot finns på Xbox Live.
*Jizzz in my pants*
Crysis 2 vart jag lite besviken på, hoppades på Singleplayer demo men det var multiplayer.
Ärligt talat, så var det VÄLDIGT likt CoD online. Killstreaks, Custom class, Titles osv.
Men det var rätt roligt ändå, när jag köper det kommer jag nog spela Singleplayer mest.
Har inte spelat Mass Effect 1 än.
Spelar CS. Grymt kul spel egentligen, men jag är fan inte bra.
Boone är Batman, jag är Robin.
Together we bring justice to the wasteland.
↗ till inläggetHar du nån video när du spelar? :P
Spelade nyss lite Dragon Age, förstår fortfarande inte varför jag inte spelat igenom det.
Gjorde exakt samma sak nyss.... Det har bara legat och dammat på min spelhylla :S
Körde precis igenom 3 Xbox live matcher i Crysis 2. Ny färsk beta som släppts i veckan!
Mina första tankar för mig till Modern Wardare 2, just med själva upplägget. Du levlar upp, får nya vapen och går upp i klass/rank. Den biten har dom fixat snyggt. I början hade jag lite problem att se fienden för det var så grymt mycket att titta på. Detta är faktiskt första gången jag ens kör ett Crysis spel och ögonbrynet höjs ju en aning då man ser den ENORMA detaljrikheten. Jag hade nästan velat spelat en bana på Live helt ensam endast för att se alla dessa detaljer. Banan jag spelade var verkligen realistisk och riktigt snygg. Alla gångar och ställen du kan gömma dig på gör att Crysis 2 blir unikt. Ska bli riktigt intressant att få se mer utav detta när spelet släpps!
Nu blir det Mindjack! Ses på Xbox Live!
↗ till inläggetLåter skit skoj, tack för texten.Körde precis igenom 3 Xbox live matcher i Crysis 2. Ny färsk beta som släppts i veckan!
Mina första tankar för mig till Modern Wardare 2, just med själva upplägget. Du levlar upp, får nya vapen och går upp i klass/rank. Den biten har dom fixat snyggt. I början hade jag lite problem att se fienden för det var så grymt mycket att titta på. Detta är faktiskt första gången jag ens kör ett Crysis spel och ögonbrynet höjs ju en aning då man ser den ENORMA detaljrikheten. Jag hade nästan velat spelat en bana på Live helt ensam endast för att se alla dessa detaljer. Banan jag spelade var verkligen realistisk och riktigt snygg. Alla gångar och ställen du kan gömma dig på gör att Crysis 2 blir unikt. Ska bli riktigt intressant att få se mer utav detta när spelet släpps!
Nu blir det Mindjack! Ses på Xbox Live!
Har spelat Rift betan hela dagen med en polare, fyfaaaaan vad kul. Blev ett jävla kaos när en hel zon blev invaderad av elite monster och runt 50 pers hjälpte till att förvara mot dom. :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in