💬
Logga in
Fuska.se

Här Kan Du Köpa Ditt Playstation 3!

45 svar · startad

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

1. finns den i lager?

Slim: 6 dagar kvar.

Original: Finns i lager.

Nivå 2 · Novis

Jo visst har webhallen sjunkit i rank enligt min egen bok. Irriterar något hur en av Sveriges billigaste leverantörer av ps3 är en av Europas dyraste, men men det är ju inte deras fel antar jag...

Jiyu: Finns säkert chans att mer har beställt nu efter "prissänkningen" och kan därför ta ett tag. Mer kan ha tänkt som dig om originalet och rusar in för att få en bit av den svarta kärleken.

27 Aug 2009

Jag skicka mail till dem igår och idag när jag kolla så hade de skrivit tillbaka. Verkade som nån hade hunnit före att beställa Pure (som var ett av de tre spelen jag beställde med ps3) så det var inte i lager, då tänkte dom att de skulle vänta på att det spelet kom i lager innan de skicka de andra två spelen och PS3:an :) Så nu har de skickat det och när de får Pure i lager så kommer det ett exemplar till mig :D

20 Jan 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

Du borde ha väntat tills första september då Playstaton 3 slim kommer ut.

Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare.

Håller med. PS3 Slim är så jäkla matt.

Fast jag har ju hellre ett 250 GB Slim en ett 80 GB vanligt.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag köpte mitt PS3 på webhallen och tre spel igår och sen köpte jag en TV från Elgiganten.

Aldrig, tycker Slim ser för jävlig ut om jag ska vara ärlig. Den riktiga är mycket snyggare.

Eller så kan du köpa en SATA 2,5 hårddisk och sätta in.

Köpte mitt på MediaMarkt faktiskt.

Verkar vara ganska bra med Discshop faktiskt. Deras leverans är också hygligt snabbt. Man får leveransen dagen efter. ^.^

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller så kan du köpa en SATA 2,5 hårddisk och sätta in.

För att det är så viktigt att konsolen är snygg
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nice bump

Aja, lika bra att jag frågar när jag redan är här: funkar vilken HDMI kabel som helst till mitt PS3?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja

Coolt, ger alla samma bildkvalite?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja

Ja, det som gör vissa dyrare är bara kvalite & längd på kabeln
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

knappast att de kom samma dag -.-?

Om man lägger ca 2+ spel m.m

Så lägger de allt i en box...

Jag beställde Cs:s och Gta iv i samma varukassa på internet(webhallen) och fick båda 2 i en papperskartong i brevlådan :)

Fan va glad jag vart att jag inte fick nån avi och var tvungen att sticka till ica

21 Jan 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja

http://www.webhallen.com/prod.php?id=93315 funkar precis lika bra som http://www.webhallen.com/prod.php?id=72071 ?

Ska köpa en sen isåfall

Senast ändrad:

1 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag köpte mitt på Game! Bytte in mitt och min brorsas Wii med en inbyteskampanj där man skulle byta in 2 spel och få köpa en PS3 80 GB för 1999 kronor! Vi betalde den summan genom att byta in resten av våra spel (11 till). Vi köpte 1 kontroll till och en laddare till där och då blev priset 678 kronor! Sen gick vi till Gamestop och där köpte jag mitt första spel, Skate 2 och min brorsa köpte LBP!

24 Apr 2010
Nivå 0 · Nykomling

COol :P Jag funderar på att köpa en

10 Jul 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja

http://www.webhallen.com/prod.php?id=93315 funkar precis lika bra som http://www.webhallen.com/prod.php?id=72071 ?

Ska köpa en sen isåfall

Lite sent svar men, ja.

27 Jan 2011
Nivå 2 · Novis

Tänkte köpa mitt på webhallen, men jag såg en billigare på elgiganten. Där var den dessutom 320gb. :)

28 Jan 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tänkte köpa mitt på webhallen, men jag såg en billigare på elgiganten. Där var den dessutom 320gb. :)

dustin säljer ett 320gb för 2849kr inkl. frakt.
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ja, man tjänar 150 kr, kanske inte är så mycket just då, men i längden blir det mycket. Dustin är en bra hemsida, bra support. Om man har ett CSN-kort så kan man väl få frakten gratis också, då blir det ännu billigare.

29 Jan 2011
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Just nu kostar det 2690:- på elgiganten :P (120gb)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in