Scott Pilgrim vs The World.
Rätt nice film, 8,5/10
Scott Pilgrim vs The World.
Rätt nice film, 8,5/10
↗ till inläggetJag tyckte den sög rätt mycket :oScott Pilgrim vs The World.
Rätt nice film, 8,5/10
Jag såg Into the Blue igår, har sett den ett par gånger innan det. Tycker den är bra, mycket bättre än 2:an.
2012
Meh/10.
Antar att den var lite mer sevärd på bio, med tanke på effekterna, men annars... meh.
↗ till inläggetSåg den på bio och det var rätt mycket fina effekter som sagt, fortfarande än rätt dålig film däremot.2012
Meh/10.
Antar att den var lite mer sevärd på bio, med tanke på effekterna, men annars... meh.
Såg This is England i skolan i torsdags för andra gången, så jävla underbar film. Om ni inte har sett den, gör det.
127 hours
Bad Taste, av Peter Jackson
Så jävla skön film.
såg Citizen Kane i skolan 6/10 får den utav mig.
bra film som fan men vart väldigt besviken i slutet då man fick reda på vad rosebud vad =<
↗ till inläggetMåste fråga, studerar du filmkunskap?såg Citizen Kane i skolan 6/10 får den utav mig.
bra film som fan men vart väldigt besviken i slutet då man fick reda på vad rosebud vad =<
OnT: Fear And Loathing In Las Vegas. Trippy som fan, men håller inte hela vägen. Kanske en sexa eller sjua på en tiosiffrig skala.
↗ till inläggetYup.Måste fråga, studerar du filmkunskap?
OnT: Fear And Loathing In Las Vegas. Trippy som fan, men håller inte hela vägen. Kanske en sexa eller sjua på en tiosiffrig skala.
Fear And Loathing In Las Vegas är extremt trippig indeed men är allt för galen i vissa scener, underbart arbete utav Depp däremot!
↗ till inlägget"We can't stop here. This is bat country!" :DYup.
Fear And Loathing In Las Vegas är extremt trippig indeed men är allt för galen i vissa scener, underbart arbete utav Depp däremot!
...igen
↗ till inläggetVarför undrade du btw?"We can't stop here. This is bat country!" :D
Ont- såg Ronin för nån dag sedan
Eazy A (Blev inlurad av polarna)...
Green Hornet, riktigt bra film, blir bland första kvartalets bästa film 2011! Gillade den starkt och rekommenderas varmt!
Glömde Leon, kände att minnen ifrån barndomen hade sin tur att komma tillbaka!
Pirates of the caribbean: At the worlds end, planerar att se die hard quadrology.
↗ till inläggetDina posts i "Gissa Karaktären"-tråden (Chaplin och Eisenstein) och nu när du sa att du sett Citizen Kane i skolan. Dessutom beskrev du Eisenstein som "Montagets mästare", och jag tyckte att det lät som någonting man har läst om i typ skolan. Så jag blev bara nyfiken. :)Varför undrade du btw?
Ont- såg Ronin för nån dag sedan
American Psycho och The Experiment, båda riktigt bra filmer
:D
Die hard 3
Wild Hogs, en gammal klassiker va
Djävulen bär Prada såg jag igår. För typ tredje gången.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in