💬
Logga in
Fuska.se

Goldfarming

42 svar · startad

Minar elementium just nu, brukar annars herba ganska mycket.

9 Jan 2011

Fick 1000 guld av kompis för att jag började wow:D Men annars drar jag dungeons å lootar.

Jag gör Tol Barad questen, säljer allt grönt för 25g-35g(Säljs på under en timme) och all embersilk i stacks av 5 (25g-30g per stack)

Sedan om jag har om jag har några extra guld (t.ex 5660g eller 6540) så köper jag Mysterious Fortune Cards för dom ;p

16 Jan 2011

Testa AddOnet Marketwatcher, lätt att använda. Du lägger in items som du scannar några gånger per dag. Efter ett par dagar har du en kurva att gå efter och ser där om priset ligger lågt eller högt och köper/säljer därefter. Auctioneer och Auctionator är bra dom med :)

9 Feb 2011

1) Är en mage, säljer portaler 20g styck och det går snabbt att hitta köpare. (ungf. 1000g i timmen)

2) Burning Crusade raids med bara 1dps 1tank 1healer så får man behålla ca. 200g från varje boss.

Jag har kommit på en grejj nyligen som inte många vet, utanför sulfirons spire i mount hyjall finns det ringar/"pool of fire" i lavan, ifall du fiskar i dom är det 100% drop chans på volatile fire

↗ till inlägget

Jag har kommit på en grejj nyligen som inte många vet, utanför sulfirons spire i mount hyjall finns det ringar/"pool of fire" i lavan, ifall du fiskar i dom är det 100% drop chans på volatile fire

Ramlade täcket av sen också? Detta är 100% lögn. Visst man kan fiska Volatile Fire där, men 100% drop? Inte en chans.

Jag använder mig av JC & Enchanting för att tjäna pengar, stora pengar.

↗ till inlägget

Ramlade täcket av sen också? Detta är 100% lögn. Visst man kan fiska Volatile Fire där, men 100% drop? Inte en chans.

Jag använder mig av JC & Enchanting för att tjäna pengar, stora pengar.

Det är inte en lögn, det är sant.

Kolla själv, leta efter små ringar på lavan som när man håller över står det "Pool Of Fire".

Fast dom försvinner efter ett par fiskningar

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är inte en lögn, det är sant.

Kolla själv, leta efter små ringar på lavan som när man håller över står det "Pool Of Fire".

Fast dom försvinner efter ett par fiskningar

Jaha en sån liten ring, mja. Spawn raten på dom är inte att dö för direkt. Mycket bättre att ställa sig att fiska i lavan rakt av då bara.
10 Feb 2011
↗ till inlägget

Jaha en sån liten ring, mja. Spawn raten på dom är inte att dö för direkt. Mycket bättre att ställa sig att fiska i lavan rakt av då bara.

Det är 100 procent i dom -.-

18 Feb 2011

att soloa mc är enormt lätt nu (var lätt som pala innan också men)... fick ganska mycket g och saker att sälja + vill ju få min jävla judgement legs nån gång xD

↗ till inlägget

Det är 100 procent i dom -.-

Spawn rate inte drop rate ditt...
20 Feb 2011
↗ till inlägget

lol @ din avatar+inlägget.

Jag säljer portaler och levlar alts för att få guld. Lite roligare än att göra dailies o skit :>

24 Feb 2011

För det mesta farmar jag elementium och obsidium(säljs för 150g stack)men ibland letar jag bara efter rares och säljer det dom droppar på AH. Hitta en healing trinket i Vash jir igår som jag fick 500g för på AH.

15 Mar 2011
↗ till inlägget

Läste fel, spawn raten är väl ganska bra? man kan ju farma alla ringar och när man är klar med alla så har dom respawnat förutom den sista?
18 Mar 2011

Farmar herbalism på min alt DK.

Annars så köper jag en PvP wand på min Mage för 700 Arena Points och disenchantar dom. 1 Maelstrom Crystal varje gång. (:

↗ till inlägget

Farmar herbalism på min alt DK.

Annars så köper jag en PvP wand på min Mage för 700 Arena Points och disenchantar dom. 1 Maelstrom Crystal varje gång. (:

Kan man inte bara köpa epics, från quartermasters, och sen disenchanta den??
↗ till inlägget

Kan man inte bara köpa epics, från quartermasters, och sen disenchanta den??

Nope. :(
19 Mar 2011
↗ till inlägget

Nope. :(

Inte??? det står ju att dom blir maelstom cristals...
↗ till inlägget

Inte??? det står ju att dom blir maelstom cristals...

Man kan inte disenchanta reputation gear.

Här har du 2 printscreens som jag tagit så du kan se. (:

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in