💬
Logga in
Fuska.se

Tips På En Bra Android

47 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hehej

Jag skulle gärna vilja ha en androidmobil. När jag frågade mina föräldrar om jag kunde få en så sa de att jag kunde vänta till min födelsedag.(3 Augusti) Ja, och eftersom det är en lång bit kvar så har jag mycket tid att fundera på vilken jag vill ha.

Från början ville jag ha en X10 mini pro, men eftersom den börjar bli ganska vanlig bland mina klasskompisar så har jag ändrat mig.

Ge mig tips och förslag. BRAINSTORM

HTC Desire!

Nivå 5 · Fuskare

Budget?

Nivå 9 · Veteranfuskare

I.o.m att du inte sa någon budget så tycker jag HTC Desire HD!

Har inte testat någon annan android än det (spelat ett spel på en annan :P)

Men den mobilen är riktigt bra av de timmar jag haft den :).

8 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

LG Optimus 2x tror jag den hette. Släpps i slutet av februari.

Nivå 8 · Veteranfuskare

LG Optimus 2X är det solklara valet för en android idag.

9 Feb 2011
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

Budget tror jag inte spelar någon roll om pappa köper. :lol: Men det får inte vara för dyrt. Typ 2000- 5000 kr

Nivå 5 · Fuskare

"Pappa betalar" lolz.

Men Optimus X2 ser ruskigt bra ut.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9
↗ till inlägget

"Pappa betalar" lolz.

Men Optimus X2 ser ruskigt bra ut.

Gammalt stekartrick (ingen stekare här inte)

Ska kolla nätet om det finns några bilder och mer

Nivå 4 · Lärling

Varför tycker alla P12's att X10 Mini Pro är så bra?

Storlek=Fett med status, har ni inte lärt er det?

LG Optimus 2X helt klart, om det inte kommer fram något annat inom den snara framtiden.

Nivå 3 · Lärling

Xperia Play (Playstation Phone) lär ju vara nice när den släpps i Sverige.

12 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför tycker alla P12's att X10 Mini Pro är så bra?

Storlek=Fett med status, har ni inte lärt er det?

LG Optimus 2X helt klart, om det inte kommer fram något annat inom den snara framtiden.

När man är tolvår brukar man inte lägga så mycket på en telefon, då är sämsta möjliga android en skit bra telefon så länge det är android ;) Jag själv gillar feta skärmar med nice upplösning men ogillar hur SE drev med ägarna genom att släppa uppdateringar väldigt sent. Sena var dem med "double touch" när nästan alla hade "multitouch".
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

Förstår

Nivå 9 · Veteranfuskare

Om du kan lägga ut 5000kr, som du sa, så tycker jag nästan en HTC Desire HD. Det kanske kommer bättre, men den är snabb, har stor och bra skärm. Men den är fortfarande inte för stor.

13 Feb 2011
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #15

Iaf inte lika stor som en Ipad

Nivå 3 · Lärling

Samsung Galaxy S eller Tab

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om du kan lägga ut 5000kr, som du sa, så tycker jag nästan en HTC Desire HD. Det kanske kommer bättre, men den är snabb, har stor och bra skärm. Men den är fortfarande inte för stor.

DHD är däremot inte lika snabb som LG optimus 2x. Vad jag har hörd Optimus 2x filmar även i Full-HD (1080p), jag har för mig att DHD'n endast filmar i 720p. Jag tycker även att DHD'n är näst intill för stor, men det är en smaksak.

Jag hade tagit LG Optimus 2x om inget bättre hinner dyka upp.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

LG Optimus 2x är det solklara valet idag som RememberMe säger med en budget på 5000:-.

Med anledning till att möjligheterna är så mycket större än vad t.ex HTC Desire HD erbjuder.

14 Feb 2011
Nivå 6 · Fuskare

Lg Optimus x2:

1 GHz Nvidia Tegra 2, Android 2.2, True Visual Gaming, Full HDMI, 4.0” WGVA Display, Full HD-Video, 8MP Kamera

LG Optimus 2X är världens första smartphone med Dual Core-processor, vilket gör den till vår snabbaste och mest mångsidiga telefon någonsin. Med kapacitet för såväl upp- som inspelning av HD-film i 1080p och möjlighet att koppla samman olika medieenheter i hemmet, tar det här kraftpaketet smartphone-begreppet till en helt ny nivå. LG Optimus 2X är inte bara snabb, den är sjukt snabb. Kommer i mars. Uppgraderingsbar till 2.3.

Vad mer behövs sägas?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

Okey jag ska se om det står något mer på internet. Men tack. Efter vad ni har sagt så ska jag nog försöka tigga till mig en Lg Optimus x2

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in