↗ till inläggetTotal ownage.
OnT:
Om man har WIFI i sin router då är det ju nödigt, istället för att tända datan så tar man bara iPad:en. Om man inte har WIFI så är det ju total fail, då kan man bara köpa en iPod.
↗ till inläggetTotal ownage.
OnT:
Om man har WIFI i sin router då är det ju nödigt, istället för att tända datan så tar man bara iPad:en. Om man inte har WIFI så är det ju total fail, då kan man bara köpa en iPod.
↗ till inläggetFinns ju iPad versioner som har stöd för 3G mobilt bredband, då är det inte onödigt.Total ownage.
OnT:
Ingen tablet är onödig så länge man har behoven.
↗ till inläggetDärför importerar man.
Det finns ingen regionslåsning eller att det blir ej nordisk/europisk version då, eller?
↗ till inläggetIngen regionslåsning nej, känner fler antal personer som importerade.Det finns ingen regionslåsning eller att det blir ej nordisk/europisk version då, eller?
↗ till inläggetVad heter då föreataget?
Har ett kinesiskt namn...och jag skulle inte vara sa dum att jag skrev det här!
↗ till inläggetYeah, right. Du kan gärna posta adressen här. Eller i ett pm till mig!
sant, den ligger i södra kina
↗ till inläggetBara det att Foxconn endast sätter ihop enheterna och inte distributerar dem, sen genomgår produkterna en massa processer för kvalitetstest innan dem hamnar i butikshyllorna, som kan vara i andra ställen än Foxconn.Har ett kinesiskt namn...och jag skulle inte vara sa dum att jag skrev det här!
sant, den ligger i södra kina
↗ till inläggetBara det att Foxconn endast sätter ihop enheterna och inte distributerar dem, sen genomgår produkterna en massa processer för kvalitetstest innan dem hamnar i butikshyllorna, som kan vara i andra ställen än Foxconn.
Foxcon gör endast komponenterna, andra ftg e inkopplade i ihopsättning och den egentliga produktionen! Kvaltetstesning ligger utanför.
↗ till inläggetSpel som man laddar ner antingen gratis eller med betalning.
Några spel är Mega Jump, UnBlockMe, Angry Birds och Fruit Ninja. Sök dem på YouTube så får du se.
Samma som ipod och iphone alltså.
↗ till inläggetJag köpte en Ipad för cirka 2 veckor sedan, det är det sämsta köpet jag någonsin har gjort. Jag kan inte äns ringa på den.
Vad ska jag då göra med den dumma appeln. Enligt professionella recensioner skulle den ju vara så bra.
Man brukar ju läsa om en produkt innan man köper den. Om du hade velat kunna ringa med den så kanske du borde kollat upp det innan du köpte den.
↗ till inläggetOch hur vet du det?Foxcon gör endast komponenterna, andra ftg e inkopplade i ihopsättning och den egentliga produktionen! Kvaltetstesning ligger utanför.
Enligt mig är det en ganska onödig pryl, men om jag fick en skulle jag inte tacka nej men skulle aldrig betala för en
↗ till inläggetJo det kanske är så men när man väll använder den så är man fast i den och använder den dagligen.Enligt mig är det en ganska onödig pryl, men om jag fick en skulle jag inte tacka nej men skulle aldrig betala för en
↗ till inläggetSamma här (fast iTouch då). Om iPad skulle ha kostat lika mycket som iPod skulle jag ha köpt det direkt, t.om om det kostade några hundringar mer. iPad 2 är på väg btw. Sägs att den ska ha kort-skannare och kamera :oJo det kanske är så men när man väll använder den så är man fast i den och använder den dagligen.
Då blir det inte en onödig pryl längre enligt mig.
↗ till inläggetFramför allt har den 4 ggr högre upplösning...Samma här (fast iTouch då). Om iPad skulle ha kostat lika mycket som iPod skulle jag ha köpt det direkt, t.om om det kostade några hundringar mer. iPad 2 är på väg btw. Sägs att den ska ha kort-skannare och kamera :o
Då blir det inte en onödig pryl längre enligt mig.
Jag kommer inte att köpa iPad 2 då jag redan har en iPad. Det verkar heller ändå inte vara en större skillnad. Visst, det sägs att den har en inbyggd kamera men en kamera vill man kunna ha plats för i sin ficka. Vad har den mer? Jo, en förbättrad skärm och kortläsare. En kortläsare har jag ingen användning för men en förbättrad skärm är ju alltid positivt. Men att köpa en ny iPad för cirka 7000 kr (inklusive 3G) är det inte värt.
↗ till inläggetRETINA-skärm? :0Framför allt har den 4 ggr högre upplösning...
Alla pads är onödiga, men man skapar liksom ett eget behov av att ha en.
↗ till inläggetDu bör utveckla din åsikt om att pads är onödiga.Alla pads är onödiga, men man skapar liksom ett eget behov av att ha en.
Folk som inte har en tycker det, men jag förstår att man inte tycker likadant när man väl har en. Om du inte förstod, vilket det inte verkade som att du gjorde.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in