CoD4 lätt, fortfarande lika roligt som när man spelade det första gången, black ops blir jag bara arg på och har slutat spela..
Favorit Call Of Duty Spel?
Enligt mig så är Modern Warfare spelen och Black Ops inte så bra. Men får väl ändå säga Black Ops för att det är riktigt kul när man spelar med kompisar.
MW och MW2
mw2 lugnt
MW2, det jag har haft mest nöje med.
mw 1
å att köra black ops split screen mot polare :D
Det enda CoD Jag spelat mycket är CoD 4: MW, för det har jag lånat av en vän.
Sen tycker jag Black Ops är kul också, men det har jag bara spelat hos vänner.
Ska nog köpa Black Ops snart.
MW2 lätt.Men jag har ju dock bara spelat black ops och mw2.
Har ändrat mig till MW2 nu. Det har sina brister men kul är det iallafall ;)
↗ till inläggetMen eftersom spelet heter call of duty, ska jag väll för i helvete inte skriva något annat?
NERDRAGE ALERT!
Jo, Eftersom att det finns 6 stycken andra kända spel som också heter Call Of Duty! Har du svårt att fatta det? <_<
Men jag tycker iallafall bäst om Modern Warfare 2. Med all Challenge Lobby, Lätt Quickscoping med alla glitcher och allt..
FTW!
↗ till inläggetJag hade iallafall inget problem med att förstå att han menade det första spelet. Sen så finns det ju också bara ett spel som heter Call Of Duty.NERDRAGE ALERT!
Jo, Eftersom att det finns 6 stycken andra kända spel som också heter Call Of Duty! Har du svårt att fatta det? <_<
Men jag tycker iallafall bäst om Modern Warfare 2. Med all Challenge Lobby, Lätt Quickscoping med alla glitcher och allt..
FTW!
Spelade igenom MW2 single player igen nu i helgen och den är helt jävla ofattbart episk, speciellt med musiken från Hans Zimmer, alla storytwists osv. Black Ops ligger mil bakom imo.
↗ till inläggetDet första spelet heter ju fortfarande bara call of duty. Har du svårt att fatta det?NERDRAGE ALERT!
FTW!
↗ till inläggetBlack Ops campaign är ju mycket bättre D:Spelade igenom MW2 single player igen nu i helgen och den är helt jävla ofattbart episk, speciellt med musiken från Hans Zimmer, alla storytwists osv. Black Ops ligger mil bakom imo.
OnT: World at War ftw
↗ till inläggetJag hade iallafall inget problem med att förstå att han menade det första spelet. Sen så finns det ju också bara ett spel som heter Call Of Duty.
Så du menar alltså att du var den enda som förstog det?
CoD2 & Black Ops. Få se vad mw3 har att erbjuda.
↗ till inläggetDu har fel, det finns dem du säger, sen så finns det:CoD:WaW är det fämte spelet, men det är inte CoD 5, samma sak gällande MW2 och Black Ops.
Det är sju spel, men endast fyra med siffror om man säger så :P
Call of Duty: United Offensive
Call of Duty: Finest Hour
Call of Duty 2: Big Red One
Call of Duty: Road to Victory
Call Of Duty :) Springa med ryssar e det bästa jag vet :D
black ops enda cod jag har :)
Call Of Duty 4 : Modern Warfare helt klart.