Duger den här datorn:P
Komplett.se kommer ändra grafikkortet till:denna , hårdisken till:denna och ram-minnerna till de här.´Till starcraft II och crisis 2.
Duger den här datorn:P
Komplett.se kommer ändra grafikkortet till:denna , hårdisken till:denna och ram-minnerna till de här.´Till starcraft II och crisis 2.
Ja, den duger fint. Jag förstår dock inte varför du ska använda 8GB ram? Behövs absolut inte i nuläget.
Oki byter ramen..
Då kan jag fråga om min dator jag ska köpa snart duger till maxgrafik till Crysis 2 och Battlefield 3 som kommer snart?
Har ingen aning om Battlefield 3, men crysis 2 maxxar den ja.
okej. Beställer nog imorn eller på måndag. XD
↗ till inläggetDuger den här datorn:P
Förstår inte varför du ska byta ut grafikkortet, ett likadant följer ju ändå med i paketet.
En annan sak om du tänkt att köra SLI.
↗ till inläggetTveksamt om grafik kortet får plats i det chassiet.Då kan jag fråga om min dator jag ska köpa snart duger till maxgrafik till Crysis 2 och Battlefield 3 som kommer snart?
↗ till inläggetRiktigt dåligt köp, för så mycket pengar kan jag plocka ihop en mycket bättre dator. Gör ett försök.Då kan jag fråga om min dator jag ska köpa snart duger till maxgrafik till Crysis 2 och Battlefield 3 som kommer snart?
Såhär blev det; http://www.inet.se/kundvagn/visa/319903/2011-03-26
Varför inte betala mindre för mera och köpa detta istället? Helt annan plattform som är totalt överlägsen AM3 quadsen.
↗ till inläggethttp://www.inet.se/kundvagn/visa/319918/2011-03-26Då kan jag fråga om min dator jag ska köpa snart duger till maxgrafik till Crysis 2 och Battlefield 3 som kommer snart?
Den borde kunna köra battlefield 3 på högsta grafik om allting stämmer :) men gör som KalphiteQ säger blir alltid bra då ;)
Jag tror chassiet är för litet för kortet, 6950 är väll ett ganska långt kort om jag minns rätt.
↗ till inläggetJag tror chassiet är för litet för kortet, 6950 är väll ett ganska långt kort om jag minns rätt.
HD6950 är kortare än en 5970, Och chassit skall klara HD 5970.
Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem?
↗ till inläggetHaha, ah eller hur och om man nyser samtidigt som man håller för munnen och näsan så sprängs skallen.Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem?
Förklara gärna vad black screen är? Har aldrig hört om det.
Black screen of death (BSoD eller BISoD) är ett talspråk som andvänds för skärmen, BSoD fel visas i vissa operativsystem efter stöts på en kritisk systemfel som kan orsaka att stänga av för att förebygga skador. ;)
↗ till inläggetNågot sånt ja.Black screen of death (BSoD eller BISoD) är ett talspråk som andvänds för skärmen, BSoD fel visas i vissa operativsystem efter stöts på en kritisk systemfel som kan orsaka att stänga av för att förebygga skador. ;)
Två av mina kompisar har det problemet att skärmen slocknar i typ 5-10 sek då och då. De säger att det är för att de har AMD processor och Nvidia grafikkort eller Intel och ATI.
↗ till inlägget*går och kollar om brorsans dator har black screen*Har för mig att det va något med om man har intel och ett ati/amd grafik kort kan man få black screen problem?
noooope, har aldrig hänt heller, dessutom tror jag du menar blue screen of death (BSOD), det har han inte fått på 4 år...
↗ till inläggetJag tycker att det låter som ett SBS problem.Något sånt ja.
Två av mina kompisar har det problemet att skärmen slocknar i typ 5-10 sek då och då. De säger att det är för att de har AMD processor och Nvidia grafikkort eller Intel och ATI.
Skit samma då... Det var va mina kompisar sa men det verkar sällsynt så det får bli så här: Länk
Säg till om jag ska ändra något. 750W är till CF i framtiden...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in