Är du tjock? Och hur mycket vägar du isåfall? :)
-själv är jag smal och väger 49,5 kg :P
Är du tjock? Och hur mycket vägar du isåfall? :)
-själv är jag smal och väger 49,5 kg :P
Nej, det är jag inte. Själv? :)
↗ till inläggetnepp det är jag inte :PNej, det är jag inte. Själv? :)
Vet inte, väger ungefär 40, men jag är ganska kort också ^^'
Att vara tretton år gammal och väga fyrtio kilo < vara tjock
(väger mindre < väger mer)
↗ till inläggetFörlåt min dumhet, men vad menar du?Att vara tretton år gammal och väga fyrtio kilo < vara tjock
(väger mindre < väger mer)
Nej, jag är inte tjock.
Jag sportar.
Jag är smal men väger 83 kg.
Väger runt 55 kilo, men jag är inte tjock. Fast jag skulle inte kalla mig smal heller.
Jag är 175 cm och väger 74kg. Och jag är inte tjock.
Jag är 13.
↗ till inläggetäsch du det är min förkärlek för nonsens som skall förlåtas.Förlåt min dumhet, men vad menar du?
Menar bara att om man är tretton eller äldre så kan man inte väga 40 kg och vara tjock.
EDIT: Blev luddigt det där med. Klarspråk:
Du är inte tjock.
↗ till inläggetOkej, tack för svaret ^^äsch du det är min förkärlek för nonsens som skall förlåtas.
Menar bara att om man är tretton eller äldre så kan man inte väga 40 kg och vara tjock.
EDIT: Blev luddigt det där med. Klarspråk:
Du är inte tjock.
Nej.
57 kg
Runt 173 cm lång.
Jag är som sagt inte ett dugg tjock, men långt ifrån vältränad, och - enligt samhällets Barbie-ideal - lite överviktig.
~71-72 kg
180 cm
↗ till inläggetWat ?Nej, jag är inte tjock.
Jag sportar.
Jag spelar fotboll aktivt och jag har en del kilos övervikt, är cirkus 183 och väger runt 95 pannor. Så man kan vara tjock även om man sportar.
Nej
184 cm
58 kg.
↗ till inläggetVad lever du på egentligen? Äter du överhuvudtaget?Nej
184 cm
58 kg.
Är inte direkt jättesmal men heller inte fet.
Dom flesta säger att jag ser spinkig ut men själv så anser jag mig själv som ganska så biff.
Öhm, jag är 186 cm lång och väger 66 kg.
↗ till inläggetJa för fan. Var det inte den "flygande köttbullen" som var så jävla grym på handboll när han väl spelade handboll i svenska landslaget eller vad det heter?Så man kan vara tjock även om man sportar.
Han var kort, tjock och snabb.
Jag är väl inte tjock, men visst man har ju lite fett på kaggen.
176-177cm, ~76kg.
↗ till inläggetAv någon anledning skrattade jag åt det där.Öhm, jag är 186 cm lång och väger 66 kg.
Ja för fan. Var det inte den "flygande köttbullen" som var så jävla grym på handboll när han väl spelade handboll i svenska landslaget eller vad det heter?
Han var kort, tjock och snabb.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in