Va kul med alla svar :)
Själv är jag runt 175cm och väger typ 53 kg, men jag försöker gå upp :P
Muskler väger mer än fett, o som sagt (jag är j*vligt stark) x)
Va kul med alla svar :)
Själv är jag runt 175cm och väger typ 53 kg, men jag försöker gå upp :P
Muskler väger mer än fett, o som sagt (jag är j*vligt stark) x)
@Ryssfemma: Styrketränar 4 ggr i veckan och har splittat schema. Sen ser jag till att alltid äta något efter träning, russin/macka/mjölk oftast. Och försöker att äta ofta så att jag aldrig hinner blir hungrig och jag tar ofta några extra ägg eller köttbullar för att få tillräckligt med protein. Sover minst åtta timmar per natt och undviker alkohol och socker för det sabbar aptiten tycker jag.
Jag har haft svårt att gå upp i vikt för jag har hög metabolism, men nu när jag börjat äta mer och oftare har det gått fint. :)
184 cm
59kg
Är 181 cm och väger ca 63 kilo. Har gått ner i vikt under vintern då jag inte orkat träna särskilt mycket, men nu blir det ändring när fotbollen har börjat! ;)
176 cm
60 kg
~180 cm
~70 kilo
Helt okej ;)
↗ till inlägget43 kg?........ kan inte stämma...Oroa dig inte för honom, min brorsa är 185ish och väger 43 kg. -.-
Själv är jag 165 och väger 49 kg. Försöker gå upp lite till, började på 42 kg för 2 år sen. :D
184 och väger 66kg.
Jag är inte tjock. Jag är inte smal. Jag är snygg. B)
180 Cm
71 Kg
Väger 34 kilo så nej, är dock rätt krallig.
Nej, jag är inte tjock
Väger typ 55kg men är ganska lång
↗ till inläggetVad definerar du som krallig?Väger 34 kilo så nej, är dock rätt krallig.
172 cm
56 kg
Lite småmullig :)
Kort och smal som en spik.
↗ till inläggetHaha. :D Är inte superultramegastark men jag tränar rätt bra och armar och ben består väll mest av ben och muskler.Vad definerar du som krallig?
Jag borde fan ta och börja gymma alltså :(
↗ till inlägget^This.Jag borde fan ta och börja gymma alltså :(
Fast inte för att jag är tjock, utan tvärtom.
↗ till inläggetNja, vettefan om det finns nå mycket muskler på 34kg. Så jag tycker att vi stryker det här med att du tränar så låter det hela mycket rimligare.Haha. :D Är inte superultramegastark men jag tränar rätt bra och armar och ben består väll mest av ben och muskler.
↗ till inläggetme 2^This.
Fast inte för att jag är tjock, utan tvärtom.
↗ till inläggetJa, håller med. På 34kg får det inte plats mycket mer än ben.Nja, vettefan om det finns nå mycket muskler på 34kg. Så jag tycker att vi stryker det här med att du tränar så låter det hela mycket rimligare.
Borde vara lite mer on topic så jag skriver väl här, även fast det känns som jag skrivit här förut.
Jag är ~177cm lång och väger ~76kg, inte speciellt tjock.
jag väger 76.8kg och är 179cm lång
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in