jag undrar hur man gör en teleport till helvetet på minecraft jag vet att man behöver obsidian
hur ska man bygga den?
jag undrar hur man gör en teleport till helvetet på minecraft jag vet att man behöver obsidian
hur ska man bygga den?
Fel forumdel, detta ska postas i Fuska.se/forum -> Minecraft
Flyttar till rätt forum..
[O] = Obsidian
[F] = Fire/Flint'n Steel
_ = Inget
Bygg så här:
[O][O][O][O]
[O]_____[O]
[O]_____[O]
[O][F]___[O]
[O][O][O][O]
↗ till inläggetSka gå att bygga så här också;[O] = Obsidian
[F] = Fire/Flint'n Steel
_ = Inget
Bygg så här:
[O][O][O][O]
[O]_____[O]
[O]_____[O]
[O][F]___[O]
[O][O][O][O]
_[O][O]_
[O]__[O]
[O]__[O]
[O][F]_[O]
_[O][O]_
Enligt Minecraft Wiki :P
↗ till inläggetvisste det men den andra e snyggare :DSka gå att bygga så här också;
_[O][O]_
[O]__[O]
[O]__[O]
[O][F]_[O]
_[O][O]_
Enligt Minecraft Wiki :P
↗ till inläggetKanske, men den andra kräver färre obsidian-block :3visste det men den andra e snyggare :D
↗ till inlägget/item obsidian 64Kanske, men den andra kräver färre obsidian-block :3
På multi-player ja kawaiineko.
↗ till inläggetINVEdit på SP.På multi-player ja kawaiineko.
det är snyggare om man bygger ner delen längst ner under marken, eller iallafall så att man inte behöver hoppa
↗ till inläggetRekomenderar TooManyItems istället ;)INVEdit på SP.
Har endast ett achivment kvar. Ska resa 1km med rail, kul.
jo jag har inte spelat så mycket nu men har du märkt att det rengnar elr snöar eller är det i nästa uppgradering?
↗ till inläggetkan man inte bara bygga en cirkel med en booster och låta den gå så tills man får achievementet?Har endast ett achivment kvar. Ska resa 1km med rail, kul.
↗ till inläggetOm jag har fattat det rätt så måste det va 1 km från det stället man började.kan man inte bara bygga en cirkel med en booster och låta den gå så tills man får achievementet?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in