↗ till inläggetTror många (inklusive mig) gillar att röka även första gången, om man nu inte gillar smaken så lär man i alla fall gilla nikotinkicken.Ursäkta? SJälvklart kanske ni tycker det är "gott" när ni har blivit beroende, men hur kan ni tyckt det varit gott från början? Jag menar, det måste varit så att ni tyckte det var äckligt första gången.
Aja, det är eran grej, men ändå, jag tycker det är fett synd :/
Rökning
Hmm, ja, men asså, första gången är det ju mer så att man tycker att nikotinkicken inte slår den äckliga smaken...
Man blir ju inte beroende direkt... men fort. Dadatatdam! :evil:
Är väl också lite induviduellt, personligen gillar jag smaken men om man verkligen avskyr den har man antaligen rätt svårt för att börja röka.
↗ till inläggetStör mig på att du väldigt ofta ska snacka skit om folk och vara allmänt dryg. Jag säger inte att det är rätt att röka, men du kan knappast veta att han började för att vara cool.Du är en skam för den svenska ungdomen. Du började för det var coolt och det där med börja skaka och svettas för du vill INTE sluta. Inbilla dig inget annat pajas.
Som jag "känner" Wiipod, iofs endast lite över Internet, så känns han faktiskt inte som en "wannabegangster".
1. Röker du eller har du testat? - Jag röker =)
2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Nope.
3. Tycker du att rökning ska förbjudas? - Nej.
4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Nej.
5. Tycker du att det är coolt att röka? - Ofc =)
1. Rökte innan med min polare när jag var 12 för att man ville testa och på den tiden så kände man sig lite coolare.
2. Nej.
3. Nej.
4. Ja.
5. Nej.
↗ till inläggetJag lånar detta.1. Röker du eller har du testat? - Jag röker =)
2. Blir du störd när andra röker, på gatan till exempel? - Nope.
3. Tycker du att rökning ska förbjudas? - Nej.
4. Om rökning hade uppfunnits idag, tror du att det hade godkänts? - Nej.
5. Tycker du att det är coolt att röka? - Ofc =)
↗ till inläggetÄr väl också lite induviduellt, personligen gillar jag smaken men om man verkligen avskyr den har man antaligen rätt svårt för att börja röka.
Det där tror jag inte ett dugg på.
Det är ju nikotinet! Det vet du nog ingenting om, tydligen, men nikotinet påverkar en för mycket än vad tror...
↗ till inläggetJag tror att han vet ofantligt mycket mer om det än dig.Det där tror jag inte ett dugg på.
Det är ju nikotinet! Det vet du nog ingenting om, tydligen, men nikotinet påverkar en för mycket än vad tror...
↗ till inläggetNikotinet > smaken i de flestas fall. Så hon har nog helt rätt.Jag tror att han vet ofantligt mycket mer om det än dig.
Vi diskuterade varför man började röka, enligt henne så avskyr alla att röka första gången och fortsätter bara därför man blir beroende av nikotinet vilket inte är helt sant.
Jag minns det som ganska behagligt första gången, lite väl stark nikotinkick bara. :) Jag är själv inte beroende och brukar ta några dagars paus mellan varje paket jag röker för ett se till att jag inte utvecklar ett heller.
↗ till inläggetNjaaaeee, man kanske fortsätter att röka för att det är coolt, eller vill testa igen...Vi diskuterade varför man började röka, enligt henne så avskyr alla att röka första gången och fortsätter bara därför man blir beroende av nikotinet vilket inte är helt sant.
Ja, ingen kan ju tycka det är gott, för vissa är det mer eller mindre dock, men vissa fortsätter ändå. Tillslut är det beroende.
↗ till inläggetDet är fel av dig att säga att INGEN kan tycka det är gott, vad i självaste helvete vet du om det?Njaaaeee, man kanske fortsätter att röka för att det är coolt, eller vill testa igen...
Ja, ingen kan ju tycka det är gott, för vissa är det mer eller mindre dock, men vissa fortsätter ändå. Tillslut är det beroende.
Bara för du tycker en sak så behöver 9 miljarder andra inte tycka samma.
↗ till inläggetSluta med dina sura utbrottDet är fel av dig att säga att INGEN kan tycka det är gott, vad i självaste helvete vet du om det?
Bara för du tycker en sak så behöver 9 miljarder andra inte tycka samma.
Klart några tycker det är gott. Satisfied?
↗ till inläggetYou have got to be shittin' me..Sluta med dina sura utbrott
Klart några tycker det är gott. Satisfied?
OnT: Röka är inte bra för en, men vissa väljer att göra det ändå. Det är upp till dem själva.
↗ till inläggetJag minns det som ganska behagligt första gången, lite väl stark nikotinkick bara. :) Jag är själv inte beroende och brukar ta några dagars paus mellan varje paket jag röker för ett se till att jag inte utvecklar ett heller.
Om man hade fått en peng varje gång någon sa "Jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill!" så hade man fan varit miljonär nu.
↗ till inläggetHar varit utan cigg i en vecka nu och inga symptom på ett beroende än så länge. Röker inte speciellt mycket heller när jag gör det, tre cigg om dagen kanske?Om man hade fått en peng varje gång någon sa "Jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill!" så hade man fan varit miljonär nu.
↗ till inläggetOm man hade fått en peng varje gång någon sa "Jag är inte beroende, jag kan sluta när jag vill!" så hade man fan varit miljonär nu.
Isåfall hade jag varit fattig då jag inte kan sluta med att röka
Är ganska svårt när man aldrig börjat ;)
Röker och har inga problem med vare sig utgifterna då jag inte plockar ett paket på 1/2 dagar. Tycker faktiskt om smaken, det enda negativa imo är äl eftersmaken i käften men där finns livets bästa thing till hands; tuggummi.