"I would hit it so hard that if you pulled me out you would become the king of England"
eller "DAAAAAYUUUUM!"
"I would hit it so hard that if you pulled me out you would become the king of England"
eller "DAAAAAYUUUUM!"
Bangable!
↗ till inläggetTjena färsking, du är både lite sliskig och nätt.söt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg
Bara att välja =D
du är söt
↗ till inläggetSjälv tycker jag att snygg och söt är typ lite olika saaker men ändå.. :Psöt 1 sockrad, sockersöt, sötaktig, mild, läcker, färsk; sötsliskig, översöt; lite sliskig, inställsam 2 attraktiv, rar, vacker, fin, gullig, näpen, behaglig, ljuv, nätt, täck, skön, snygg
Bara att välja =D
Nutte
↗ till inläggetSjälv tycker jag att snygg och söt är typ lite olika saaker men ändå.. :P
Nutte
Samma här.
Känns som att snygg är mer sex, medans söt är mer spendera livet med.
ÄR DET DU SOM ÄR SÖT ELLER HAR JAG FÅTT SOCKER I ÖGAT? EHEHEHE
Om en söt/snygg tjej går förbi brukar någon utav mina kompisar dra en "jag skulle fan inte banga" och till den söta personer så gnuggar man ögonen och säger, jag vart precis bländad.
Jag brukar vänta tills dom säger ordet söt så klämmer jag till med ett "Du är söt!" ;-)
↗ till inläggetJag brukar vänta tills dom säger ordet söt så klämmer jag till med ett "Du är söt!" ;-)
Kreativt.
gulliplöttan kallar jag min tjej ^_^
Salut miel ( Hej Sötnos på franska) .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in