Ber om ursäkt, jag är en patetisk liten horunge, och det vet jag om ;D I say it proudly. :)
Chat Spammer
Tror du verkligen du kan få feedback på en jävla .exe fil? Vem är så jävla dum så man laddar ner en sån som en random snubbe linkar på ett forum? Visa source om du vill ha feedback.
Som Banish. Source or gtfo.
Ber om ursäkt, jag är en patetisk liten horunge, och det vet jag om ;D I say it proudly. :)
Vad är det för språk?
Du har glömt ";" på en massa ställen. De flesta språk hade reagerat på det.
Verkar inte funka så jävla bra.
Det gick inte initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet.
HackForums RedLions?
Och varför har du tagit bort dom fina kommentarerna på koden? ;|
Ser ut som det är VB.net lolkfezt.
Misstänkte det ;/
Vadå, har han snott koden? Om du nu har gjort det WiiPod kan jag ju garantera dig att du inte lär dig ett skit av det.
Gör om, gör rätt.
Funkade när jag tankade .NET framework.
Koden med kommentarer: http://webcache.googleusercontent.com/sear...e=www.google.se
Hahahaha.
Skön du är WiiPod. Snor en färdig kod och säger att du skapade programmet. Dömd till att misslyckas.
↗ till inläggetVad är det för språk?
Du har glömt ";" på en massa ställen. De flesta språk hade reagerat på det.
Kompilatorn lägger automatiskt till ";" tecken. Noob som inte visste det. :P
↗ till inläggetHåller inte på med VB.net ^^Kompilatorn lägger automatiskt till ";" tecken. Noob som inte visste det. :P
Ja du...
Jag undrar varför dessa textsträngar finns i .exe filen?
HackForums RedLions. Sup Inc., RedLions Binder stub
Varför filen attribuerar sig Copyright Java Inc., när du gjort den?
Varför filen får ett positivt antivirus-skannings resultat på VirusTotal? 8/43 (18.6%)
Varför körning av filen resulterar i att en fil crypted.exe skapas?
För er som körde denna fil rekommenderar jag en jävligt utförlig kontroll om någonting hände med er dator.
Woow. Körde faktiskt filen, får upp vbs.exe varje gång jag startar datorn.
WiiPod, en patetisk liten horunge är vad du är.
↗ till inläggetJa du...
Jag undrar varför dessa textsträngar finns i .exe filen?
HackForums RedLions. Sup Inc., RedLions Binder stubVarför filen attribuerar sig Copyright Java Inc., när du gjort den?
Varför filen får ett positivt antivirus-skannings resultat på VirusTotal? 8/43 (18.6%)
Varför körning av filen resulterar i att en fil crypted.exe skapas?
För er som körde denna fil rekommenderar jag en jävligt utförlig kontroll om någonting hände med er dator.
Det förklarar den här tråden: http://www.fuska.se/forum/Dekryptera-t153298.html
Han ville ha hjälp med att dekryptera ett lösenord till en .RAR fil, i .RAR filen fanns det ett program som han använde (?) för att göra sin Cybergate trojan FUD. Sen tar han källkoden från någon annans program och binder ihop det med sin trojan. Fail.
Håller på att söka igenom med NOD32. Hittat 5 virus och den är till 94% klar.
WiipoD, din horunge. Fan vad söt du är btw.
Nu vet jag hans namn, hemnummer, adress.
Nu gäller bara mitt stora intresse för att något ska hända ^^
Hahaha, bästa tråden på länge!
Säger väl ett och annat om vad som gäller att tanka ner .exe filer från medlemmar på fuska...
Lägga upp adress, namn och hemnummer på /b/ på 4chan?
↗ till inläggetLåter suveränt.Lägga upp adress, namn och hemnummer på /b/ på 4chan?
Fan va tur att jag inte laddade hem den, hade tänkt det. :o