Kär I Min Syster!
↗ till inlägget
Hahaha :P Den var bra!
Är incest ens lagligt ?
tvivlar på det
Varför är det olagligt? (Tror också det är det, men vet inte varför)
Sex med familjmedlem är väl straffbart i Sverige?
↗ till inläggetFör vi vill inte ha massa inavlade idioter i Sverige.Varför är det olagligt? (Tror också det är det, men vet inte varför)
↗ till inläggetFör sent. De kallas invandrare.För vi vill inte ha massa inavlade idioter i Sverige.
Jag är inte rasist bara så ni vet det, bara realist.
↗ till inläggetJag vill inte ha andra idioter här heller.För vi vill inte ha massa inavlade idioter i Sverige.
T.ex. en hel del invandrare.
Haha OMG.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när småpojkar repeterar rasistmantran utan att ha tänkt efter ett dyft själva, speciellt i det här sammanhanget som inte har något med invandring eller rasism att göra.
Jag antar att Banish menade mer bildligt talat, för inavel leder inte enbart till idioti utan oftast till lindrigare åkommor som en förlorad arm eller defekt talförmåga.
Idioti skapas när folk inte kan se olika vinklar utan enbart sköljer ut sina egoistiska impulser utan hänsyn till omgivningen (känns igen?).
↗ till inläggetKallar du inte "ey mannen bror, jalla kebab" defekt talförmåga?Haha OMG.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta när småpojkar repeterar rasistmantran utan att ha tänkt efter ett dyft själva, speciellt i det här sammanhanget som inte har något med invandring eller rasism att göra.
Jag antar att Banish menade mer bildligt talat, för inavel leder inte enbart till idioti utan oftast till lindrigare åkommor som en förlorad arm eller defekt talförmåga.
Idioti skapas när folk inte kan se olika vinklar utan enbart sköljer ut sina egoistiska impulser utan hänsyn till omgivningen (känns igen?).
Jag är inte rasist, bara realist.
↗ till inläggetJag menade inget rasistiskt med det jag skrev, var ett exempel.Haha OMG.
Fler exempel:
Veganer
Människor i övrigt
Mördare
Lärare som inte bryr sig om elever
Mobbare
↗ till inläggetJag menade inget rasistiskt med det jag skrev, var ett exempel.
Fler exempel:
Veganer
Människor i övrigt
Mördare
Mobbare
Hur får du veganer till idioter? :P
↗ till inläggetTycker det är rätt idiotiskt att inte äta/dricka något från djur (Kött, mjölk osv).Hur får du veganer till idioter? :P
↗ till inläggetDu skrev nyss att du är 17 år ju och att din storasyster var 18 ditt lilla troll.ja jag e cakeguy o ja e 13 år!!!!!!!!!!
Gather your information bro.
↗ till inläggetJag håller med dig, och det är bra om du säger det då, för annars låter det som om du tycker enbart invandrare är idioter.Jag menade inget rasistiskt med det jag skrev, var ett exempel.
Fler exempel:
Veganer
Människor i övrigt
Mördare
Mobbare
Det är okej att generalisera men när det gäller invandring bör man tänka några extra steg innan man gör det, eftersom det faktiskt finns ganska många som tycker invandrare är idioter på riktigt.
↗ till inläggetEnligt Laserturken är jag 13.Du skrev nyss att du är 17 år ju och att din storasyster var 18 ditt lilla troll.
Mumutio: Invandrare är långt ifrån de enda idioterna på denna planet.
Några fler exempel är:
Frisörer
Moderater
Hundälskare
Moralkärringar
Tråden har spårat ut och låses därför.