Hej, min lillebror fyller år om två dagar och jag undrar om någon kan bygga ihop de alra bästa delarna för runt 3000 ifrån Inet
Pris: 50 Fm
Hej, min lillebror fyller år om två dagar och jag undrar om någon kan bygga ihop de alra bästa delarna för runt 3000 ifrån Inet
Förstår inte varför du ska ha en dator för 3K åt honom, det klarar ju knappt minecraft.
↗ till inläggetDet är Minecraft han ska köra. Men han ska fylla 9 år. Så RUNT 3000 kr räcker väl för en 9 åring?Förstår inte varför du ska ha en dator för 3K åt honom, det klarar ju knappt minecraft.
http://www.inet.se/kundvagn/visa/634057/2011-07-18
Till skillnad från Homer's paket så får du en bättre processor, större hårddisk men tyvärr ett lite sämre grafikkort. Det kostade lite mer, du får välja själv. Inget av paketen är egentligen bättre än det andra, du får välja det som passar bäst.
↗ till inläggetVarför ska du ha märkesdator när flera linkat bra datorer?
↗ till inläggetFör att han inte har kunskap att bygga.Varför ska du ha märkesdator när flera linkat bra datorer?
Fungerar minecraft bra på någon av de länkande datorerna då?
↗ till inläggetBara att betala inet att bygga ihop den, blir bättre ändå.För att han inte har kunskap att bygga.
Dels för att han fyller år 19 Juli, och sen var det brottom. Farsan tyckte det var väl lättare att bara att åka och köpa en sån?
Och visst har jag kunskap att bygga en dator? Har byggt flera stycken!
↗ till inläggetPå min och Homer's fungerar Minecraft bra. Räkna dock inte med att klara krävande spel.Fungerar minecraft bra på någon av de länkande datorerna då?
↗ till inläggetPå min och Homer's fungerar Minecraft bra. Räkna dock inte med att klara krävande spel.
Intressant. Nästan så att man ska slå till..
Fast jag kommer ångra mig så jag skippar det denna gång. :P
↗ till inläggetVälj ett av dem 2 första paketen i Årets Datorpaket, visst är det över din budget men en dator som är duglig kommer du få.Hej, min lillebror fyller år om två dagar och jag undrar om någon kan bygga ihop de alra bästa delarna för runt 3000 ifrån Inet
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in