Mega Jump och Flick Kick.
Favorit Apps
Racer har jag dödat många timmar med:)
en app som jag gillar extremt mycket är ''Soundhound''.. Där du startar programet och sedan ''lyssnar'' appen på en låt tex.. och känner igen den så du får fram artistnamn och album.. du får även massa länkar till tex Youtube för att lyssna eller iTunes för att köpa osv.. finns som gratisversion och betalversion tror den kostar 7kr.
Undrar hur många som gick in på installous nu ;)
Kairosoft gör mkt bra spel till Iphonen.
GameDev Story, Hot Spring Story och pocket academy är just nu översatta till engelska men de har flera på gång.
Använder spotify mest, aftonbladet och facebook. Bubble Trouble är kul tidsfördiv med :)
Samt DI.se, dock bara 14 dagars trailer.. ]:
Själv tycker jag plants vs zombies är roligt... fast jag är mest inne på Bungie Mobile appen och Halo Reach Stats appen så jag vet hur mycket jag har kvar av min lvl.
↗ till inläggetUsch, är det därför du har en iPhone? För att kunna se dina Halo Reach stats?Själv tycker jag plants vs zombies är roligt... fast jag är mest inne på Bungie Mobile appen och Halo Reach Stats appen så jag vet hur mycket jag har kvar av min lvl.
Skärp dig!
DrawsomethingFree (heter bara DrawFree på appstore) man ritar en bild till en kompis och så ska han/hon lista ut vad det är. man får poäng om kompisen lyckas lista ut vad det är och man kan köpa fler färger och sådant för poängen.