Hoppa till innehåll

Favorit Apps


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nice med en egen kategori för oss med iOS-enheter :)

 

Jag har ett par appar jag andvänder flitigt på min iPhone, bl.a:

 

Program:

RadioBOX - Fullproppad med olika radiostationer ifrån alla sorters länder, fungerar klockrent till min väckarklocka/högtalare-grejsimojs med iPod/iPhone-dockning. Kostar 7 spänn.

Wikipanion - Wikipedia i mobilen, stabil och lättanvändlig app till den som måste kolla upp precis allt.. ;)

Facebook - got an app for that

iTranslate - Glöm de där stora, dammiga lexikonena på Engelskan, skriv in ordet du vill översätta och tre sekunder senare så har du svaret i mobilen!

Res i STHLM - Bra att ha om du inte vet när nästa tåg/buss går, fungerar dock bara till oss 08:or ;)

TV-Guide Sverige - TV-tablå i mobilen, gillar speciellt att man kan ställa in så att den ska skicka ett push-meddelande ett visst antal minuter innan programmet börjar.

MusicID (SoundHound är ett gratisalternativ) - Hör du en låt på radion du tycker är bra, och inte vet vad den heter? Tack vare den här appen kan du få reda på det, den spelar in ett visst antal sekunder ifrån låten och några sekunder har du (förhoppningsvist) fått ett svar med namn på artisten och låten i fråga.

IMDb - IMDb i mobilen

Spel:

Disc Pool - Couronne i mobilen, var gratis i förrgår så ni som missade det, tråkigt för er. Kostar runt 7 spänn annars.

MapleThief - Maplestory i mobilen, är dock offline och det enda man kan köra är thief, ändå ett underhållande spel.

Pocket Legends: Äventyrsspel som är online, finns både finns för Android och iOS.

Fruit Ninja - Underhållande spel som går ut på att skära frukt i bitar.

Fragger - Klassikern ifrån Miniclip, ett underhållande spel.

Redigerat av Elchen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Flight Control Free och Texas Poker ligger nog på topp, riktigt jävla roliga. Poker spelet kan man lägga till buddies, chatta osv och funkar väldigt bra. Testa :) Annars så är UnblockMe Free, MegaJump och Bubble Ball också roliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Robot Unicorn Attack, bara för låten :D

Jet Car Stunts, ett bra gjort bil spel som är underhållande.

Fruit Ninja, kan bli lite lång tråkigt dock.

Angry Birds, många banor men när man fastnar så blir det inte så kul :P

FaceGoo, man kan dra ut och hålla på med folks ansikten :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...