Tja.
När någon citerar ens svar i forumet tycker jag att man borde på ett PM eller liknande. Det gör så att man får enklare reda på om man fått svar på sitt inlägg! Så... jaa.
Vad tycks?
Tja.
När någon citerar ens svar i forumet tycker jag att man borde på ett PM eller liknande. Det gör så att man får enklare reda på om man fått svar på sitt inlägg! Så... jaa.
Vad tycks?
↗ till inläggetEller inte...?Tja.
Vad tycks?
Prenumeration på ämnen finns redan, vet ej hur det fungerar dock.
Via prenumeration så får man ett mail varje gång någon svarar i ämnet.
Och nej, det verkar som en hemsk idé. Man skulle ju få skitmånga PM.
Det skulle ju vara bra om man kunde välja att man fick ett PM om någon svarade på ett speciellt inlägg. Typ en knapp vid inlägget där man kunde välja att man vill ha ett PM om någon svarar på det. Då menar jag inte hela ämnet, bara just inlägget som man väljer.
Finns forum med funktioner där det finns en speciell flik för citat, PM tycker jag inte skulle bli väldigt fullt.
Jag tror det skulle funka bra och jag stödjer det +1.
Nej, skulle bara vara jobbigt med massvis pm som innehåller svar man fått från folk i forumet. Annars om ni vill ha denna funktion kan ni prenumerera på forum eller ämnen.
Ifall det här är frivilligt skulle det nog fungera bra, men det kanske är svårt att lägga in funktionen i forumet.
↗ till inläggetFinns forum med funktioner där det finns en speciell flik för citat, PM tycker jag inte skulle bli väldigt fullt.
Exakt. Något sådant där man ser vilka som citerat en. Det vore en fin funktion. :)
Jag menar så att man kan ställa in, till exempel kan man ju ställa in om man vill få PM till gb.
Men prenumenera på ämnen, det visste jag inte om, lät som en okej idé.
Att det kommer upp som på SweC vore inte helt fel, när någon citerat kommer det upp en litet "+" efter citat :)
PM eller GB vore helt idiotiskt, förstår faktiskt inte ens hur Layton tänkte :P
Det går att ha olika åsikter, bro. Varför vore det idiotiskt? Det är ju inte så ofta någon citerar ändå. Och man kan ställa in tänkte jag.
Men prenumenera på ämnen... kan man få PM då, eller bara mail, tycker mail vore ganska onödigt då jag föredrar att ta del av nyheterna här på fuska.
Men själv tycker jag om att man skulle få PM för jag har missat väldigt mycket när folk citerar och det betydre ju att de kommenterat det man sagt, vilket är bra att höra.
Men så tycker jag.
Eller så kan man ju ha en funktion som KawaiiNek0 sa... något som gör så att man ser om någon svarar i ämnet... alltså inte PM.
↗ till inläggetprecis. Har inte sett någon som citerat på alla mina år på fuska.Det är ju inte så ofta någon citerar ändå.
Nej. Gillar det inte alls.
Note: Nej Layton, jag gillar inte idén bara för att du kom med den. Så inge argt PM angående detta till mig tack.
...Kan man inte bara läsa trådarna man är aktiv i? Då lär man ju märka om någon har citerat ens inlägg.
Låter btw lite som Facebook mailen man får när någon kommenterar/skriver i ens logg eller liknande. Känns som om PM mappen skulle bli full fort, så sätt i så fall funktionen frivilligt.
Eller så har man så att man kan välja något i stil med "aktivera PM vid svar" när man skriver inlägget, istället för "aktivera e-postmeddelande vid svar" som finns nu. Så att man väljer själv vilka inlägg det ska gälla.
Eller som någon sa, tror det var KawaiiNek0. SweClockers har ett bra system.
↗ till inläggetPrecis, forumet är inte så otroligt stort. Skapar man en tråd så får man väl ta och läsa den. Dumt förslag, skulle bli otroligt kladdigt om man fick pm varje gång någon citerar en. En funktion likt SweC vore att föredra, forumet har rätt mycket att lära sig av SweC faktiskt....Kan man inte bara läsa trådarna man är aktiv i? Då lär man ju märka om någon har citerat ens inlägg.
↗ till inläggetSenast var de ju ändringen i citat, som är en kopia av swecs :Pforumet har rätt mycket att lära sig av SweC faktiskt.
Men ja, anledningen att jag stannar här är bara för folket, själva sidan rent av, ja faktiskt suger :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in