↗ till inläggetInstämmer, kunde inte låta bli.Såg om inception igår, underbar <3
Btw, jag funderar verkligen på att köpa detta prylpaket: http://www.prylfabriken.se/shop/leksaker/s...totem-inception
↗ till inläggetInstämmer, kunde inte låta bli.Såg om inception igår, underbar <3
Btw, jag funderar verkligen på att köpa detta prylpaket: http://www.prylfabriken.se/shop/leksaker/s...totem-inception
↗ till inläggetInstämmer, kunde inte låta bli.
Det där måste vara det onödigaste jag har sett. Vad skall du med det till egentligen?
Köp en vanlig snurra och en tärning istället. Billigare och coolare, eftersom det inte står INCEPTION skrivet på dom.
↗ till inläggetTillbringade faktiskt en tid till att Googla efter en snurra och hittade faktiskt inget annat än det. Vill ju ha en snurra som liknar "originalet" så mycket som möjligt, det enda jag hittade var snurror för barn med alldeles för många färger.Det där måste vara det onödigaste jag har sett. Vad skall du med det till egentligen?
Köp en vanlig snurra och en tärning istället. Billigare och coolare, eftersom det inte står INCEPTION skrivet på dom.
Frankenstein från 1910. B)
The Condemned.
Kass.
↗ till inläggetSamma snurra kostade säkert 10spänn innan Inception kom, dom satte namnet på den och sålde den mycket dyrare. "Nu kan du likt Leonardo di Caprio i filmen Inception ha din egen snurra för att se om du drömmer eller är vaken."Instämmer, kunde inte låta bli.
lol
↗ till inläggetBeredd på att hålla med.Samma snurra kostade säkert 10spänn innan Inception kom, dom satte namnet på den och sålde den mycket dyrare. "Nu kan du likt Leonardo di Caprio i filmen Inception ha din egen snurra för att se om du drömmer eller är vaken."
lol
Return of the Living Dead.
Gillade den.
Hesher- rolig, dramatisk, sorlig film.
Såg A guide to recognizing your saints idag. En bra film, faktiskt en av Downey Jr. bättre.
Drakarnas rike, den var ganska bra.
8 Mile
Senaste långfilmen jag såg var det ungerska eposet Sátántangó av Béla Tarr. Mycket välgjord och mångfacetterad film som aldrig blir långtråkig någon gång under dess 450 minuter. Se den i fall du är filmintresserad och gillar 'art-house' genren.
Såg också den klassiska skräckfilmen Halloween nyligen. Den är inte lika mästerlig som föregående film, men bjuder ändå på hyffsad underhållning trots det monotona soundtracket. Hade varit kul med lite mindre oförutsägbarhet och råare mord, men man kan ju inte få allt.
↗ till inläggetSenaste långfilmen jag såg var det ungerska eposet Sátántangó av Béla Tarr. Mycket välgjord och mångfacetterad film som aldrig blir långtråkig någon gång under dess 450 minuter. Se den i fall du är filmintresserad och gillar 'art-house' genren.
Såg också den klassiska skräckfilmen Halloween nyligen. Den är inte lika mästerlig som föregående film, men bjuder ändå på hyffsad underhållning trots det monotona soundtracket. Hade varit kul med lite mindre oförutsägbarhet och råare mord, men man kan ju inte få allt.
What? Hur orkar man kolla på en film så länge och det går knappast utan pauser?
↗ till inläggetUppenbarligen är han intresserad av film på riktigt.What? Hur orkar man kolla på en film så länge och det går knappast utan pauser?
Senaste jag såg var Transproter 2.
Inte direkt världens mest invecklade story eller mest djupa karaktärsskildring, men skön action ändå.
Nomatic/Derf: Den är uppdelad på 3 discar, så det blev lite paus, men jag såg i princip hela filmen på en gång. Om en film är välgjord så tycker jag inte längden spelar någon större roll. Sedan gäller det i och för sig att man är på rätt humör och har gott om ledig tid.
Kommissarie Späck
Sett den flera gånger, tröttnar aldrig! =D
Kill Bill vol 1.
Den var...
...
Jag vet inte. Svårt att komma med åsikter.
Trassel.
Var väl sådär 3/5
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in