Kan du laga mat samtidigt som du stryker kläder?
Laytons Frågetråd
Vad är din åsikt om bronies?
↗ till inläggetKan du laga mat samtidigt som du stryker kläder?
Nee, aldrig testat. Men det borde ju gå...
↗ till inläggetBronies`Vad är det? Menar du brownies?isåfall: Det kan vara gott om det är goda sånna :DVad är din åsikt om bronies?
Vilket det oftast är. Gärna får det stå sig lite.
↗ till inläggetUrban Dictionary: broniesBronies`Vad är det?
Har du tysk släkt?
Hur ofta använder du tandtråd?
När var det senast du trampade på en legobit?
↗ till inläggetJag är en brony, en person utanför My Little Pony:Friendship is Magics originella målgrupp som ändå älskar programmet.Nee, aldrig testat. Men det borde ju gå...
Bronies`Vad är det? Menar du brownies?isåfall: Det kan vara gott om det är goda sånna :D
Vilket det oftast är. Gärna får det stå sig lite.
Bronyfenomenet är stort nu, finns miljontals. Och dessutom fullt med bra ponyvideor av fansen!
(Btw, gief säsong två av my little pony :( )
Vad tycker du om bronies nu när du vet lite mer?
↗ till inlägget
Okej, då vet jag.
Tycker att det låter otroligt töntigt att det kommer ett begrepp av det också, visst så får man gilla My little Pony, men äsch, bara för att få uppmärksamhet, typ.
↗ till inläggetEn gång per dag, på kvällen.Hur ofta använder du tandtråd?
↗ till inläggetLängesen tyvärr, kanske när jag var tio-elva år när jag slutade att leka med lego :(När var det senast du trampade på en legobit?
Tycker du det är jobbigt att behöva vara i köket 24 timmar om dygnet?
Jag svarar inte på onödiga frågor.
Är det du som är Lolkfezt?
↗ till inläggetOkej, då vet jag.
Tycker att det låter otroligt töntigt att det kommer ett begrepp av det också, visst så får man gilla My little Pony, men äsch, bara för att få uppmärksamhet, typ.
Varför skulle det vara "bara för uppmärksamhet, typ"?
Är du weeaboo och / eller otaku?
↗ till inläggetVadå? Du skrev ju att vi fick fråga vad vi ville? Eftersom du är kvinna, förmodar jag att du spenderar en massa tid i köket. Och, vem är lolkfezt? Är helt ny, så förvänta dig inte att jag ska kunna några användarnamn.Jag svarar inte på onödiga frågor.
Är det du som är Lolkfezt?
Min fråga till layton. Gilar du att lyssna på musik rätt mycket?
↗ till inläggetLolkfezt är en användare som trollar. Han har även haft väldigt seriösa användare på forumet.Vadå? Du skrev ju att vi fick fråga vad vi ville? Eftersom du är kvinna, förmodar jag att du spenderar en massa tid i köket. Och, vem är lolkfezt? Är helt ny, så förvänta dig inte att jag ska kunna några användarnamn.
Pluggar du språk i skolan? Isåfall vilket?
↗ till inläggetÄr du weeaboo och / eller otaku?
Gillar du dubstep?
Är du högerhänt?