Kände att det kunde vara roligt att svara på några frågor.
Är som sagt en gammal räv här på fuska, har varit med ända från fuskarna.nu, är dock väl inte den populäraste personen på detta forum.
Alla frågor accepteras.
Kände att det kunde vara roligt att svara på några frågor.
Är som sagt en gammal räv här på fuska, har varit med ända från fuskarna.nu, är dock väl inte den populäraste personen på detta forum.
Alla frågor accepteras.
Röker du pipa?
Förebilder/inspirationskällor?
↗ till inläggetRöker du pipa?
Röker faktiskt inte alls.
↗ till inläggetSkulle faktiskt säga att Ricky Gervais är en förebild, svårt att förklara varför. Men mannen är en legend i mina ögon.Förebilder/inspirationskällor?
Inspirationskälla skulle jag nog säga Mahatma Gandhi. - "Victory attained by violence is tantamount to a defeat, for it is momentary."
Varför ser du upp till Ricky Gervais? Och vad tycker du om Karl Pilkington? :D
Vad tycker du om MOBA-spel, och spelar du något sådant spel?
↗ till inläggetMannen verkar vara helt bekymmersfri, något som man själv skulle vilja vara.Varför ser du upp till Ricky Gervais? Och vad tycker du om Karl Pilkington? :D
Ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om vem Karl Pilkington är, återkommer med svar.
Derf: Varken bu eller bä om MOBA spel, har börjat få upp ögonen för HoN dock så min uppfattning kommer att ändras.
Karl Pilkington medverkar i The Ricky Gervais Show, och kan mycket möjligen vara den roligaste mannen som ännu lever. :D
Politisk ståndpunkt och livsfilosofi?
Vilken är din favorit julkalender som har gått på TV?
↗ till inläggetPolitisk ståndpunkt och livsfilosofi?
Är ointresserad av politik, röstade dock på Socialdemokraterna i valet. Mest arvsröstning.
Att ta varje dag som den kommer.
↗ till inläggetMysteriet på Greveholm utan tvekan.Vilken är din favorit julkalender som har gått på TV?
Längd? Klassisk tråk-fråga, men ja :)
Har du någonsin skjutit med ett riktigt gevär?
↗ till inläggetLängd? Klassisk tråk-fråga, men ja :)
192cm över havet.
↗ till inläggetDet har jag inte, skulle vilja göra det.Har du någonsin skjutit med ett riktigt gevär?
Är det något speciellt gevär du skulle vilja skjuta med?
↗ till inläggetBra fråga, inte en aning.Är det något speciellt gevär du skulle vilja skjuta med?
Favoritfilm?
Trygghet och välmående, vänner, romantiska relationer. Rangordna dem i den ordning du prioriterar dem i.
↗ till inläggetFavoritfilm?
Jag anser BoB serien är en väldigt lång film, så Band of Brothers.
↗ till inläggetVälmående, vänner, trygghet, romantiska relationer.Trygghet och välmående, vänner, romantiska relationer. Rangordna dem i den ordning du prioriterar dem i.
Välmående och trygghet var egentligen menad som en kategori, man aja. :P
Vad har du för relation till musik?
Höger eller vänster?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in